Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
frustrated college GIF

Ik weet het heel goed gemaakt. Mocht Twister Sister inderdaad hun keutel intrekken, dan mag Gojira deze overwinning komen vieren op Graspop. Volbeat moet dan maar genoegen nemen met north stage. Iedereen blij.

When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark

De verwachting was dat het heel lastig zou zijn om Rammstein van de (twijfelachtige) troon van meest betwiste band te stoten, maar Tool is het toch gelukt, en hoe! 🤯😁
Niet alleen qua toegekende punten, maar ook het aantal mensen die zich ermee bemoeid hebben.

Nightwish had Sabaton ook nog nipt ingehaald.
BMTH had wellicht nog hoog kunnen eindigen, ware het niet.. 😉

Slipknot en Parkway Drive gaan sowieso NIN nog inhalen, en Slipknot ook nog BMTH (tenzij een van beide nauwelijks nog punten krijgt toegekend en het spel wint.. 😅 ).

Iron Maiden en Gojira zijn met hun relatief lage aantal toegekende punten momenteel met recht de gedoodverfde favorieten om het spel te winnen.

Bekijk bijlage 18265
Top-10 meest betwiste bands:
Tool >> Rammstein >> Nightwish, Sabaton >> Slipknot, BMTH, Parkway Drive, NIN >> Iron Maiden, Gojira

1769041553308.png

Mooie ontknoping dit, vooral ook hoe iedereen ernaartoe leeft! 😁

Maar ik begrijp ook wel dat het voor sommigen onhaalbaar is om nog om middernacht te stemmen, wat wel jammer is.
In principe niets aan te doen, zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, en zo zijn de dobbelsteentjes nu eenmaal gevallen.. 💁‍♂️
De officiële winnaar zal dus over driekwartier beslecht worden, waarbij tijd en timing waarschijnlijk wel een rol zullen gaan spelen.

Toch wil ik na afloop ook nog wel een 'eerlijk' alternatief bieden voor iedereen die meedoet:
Gewoon een simpele poll tussen Gojira en Iron Maiden waarin iedereen de kans krijgt nogmaals te stemmen.
Geen plus- of minpunten, gewoon een stem op de een of de ander.
Maar daarover later meer. ;)
Stemmen in de officieuze post-game poll kan bovenaan de pagina!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ik ben vooral benieuwd hoeveel mensen er bluffen dat ze vannacht om 00:00 niet klaarzitten!
Ik ben eigenlijk gisteren letterlijk om 20 h in mijn zetel gaan zitten en ben letterlijk nu pas wakker geworden. Klein foutje. Al een chance vandaag dag shift. 9 to 5. Straks Behind The Mask van Megadeth in Kinepolis

Al de rest van de comments moet ik nog bijlezen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread