Sport algemeen

Uit Az, klote loting. 7de keer uit op een rij ook en niet bepaald tegen de minste ploeg.

Heerenveen thuis, prima. We hebben dit en afgelopen seizoen de loting absoluut mee. Wederom geen excuus om de beker dit jaar niet te winnen.

En toch, hoe uitzichtloos het soms ook is, is het toch weer fijn de eerste keer dit jaar onderweg te zijn naar het stadion.
Het is een gevoel he... het duurde volgens mij iets van 14 uitwedstrijden voordat Cambuur voor de 1e keer won toen ik er bij was. Na een paar keer begin je wel te denken waar doe je het voor, maar het is toch je cluppie he

Het is een gevoel he... het duurde volgens mij iets van 14 uitwedstrijden voordat Cambuur voor de 1e keer won toen ik er bij was. Na een paar keer begin je wel te denken waar doe je het voor, maar het is toch je cluppie he
Ja, is ook niet uit te leggen aan iemand die er niets of minder mee heeft.

Ik kan me nog herinneren dat ik bij PSV aan de ene kant van t veld altijd met een doelpuntenregen huiswaarts ging, maar als ik dan eens aan de andere kant op de tribune zat… Altijd nederlaag, áltijd…

• Haha
Waarderingen: EdsjeFCB
De meest achterlijke (als in onterecht) rode kaart van het seizoen is wel voor Twente, gelukkig had het geen gevolgen. Neem ook aan dat ie geseponeerd is, voor Zerrouki thuis is.

Boh, super zuur voor alle Marokkanen. Hadden toch echt meer kwaliteit in de selectie, maar vanavond toch erg gespannen en daardoor veel gaten in de defensie. Senegal eigenlijk de gehele wedstrijd net iets beter, maar vooral slimmer en krachtiger. Wat 'n goal ook.
Jammer van het gedoe rondom het onterecht afgekeurde doelpunt van Senegal en de bizarre penalty van Marokko. De stortbuien in de verlenging maakte 't helemaal af.

Users who are viewing this thread