Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
A7x en mogelijk Log er nog uit vandaag dan. Jp, ghost en sabaton zijn waarschijnlijk de lichting erna. Vanaf dan kan alles nog gebeuren zo te zien.

Avenged Sevenfold - 2 (-10)
Bring Me The Horizon - 160
Ghost - 63
Gojira - 135
Iron Maiden - 141
Judas Priest - 53
Korn - 122
Lamb Of God - 39
Machine Head - 132
Nightwish - 142
Nine Inch Nails - 165
Parkway Drive - 165
Sabaton - 61
Slipknot - 195
System Of A Down - 130
Tool - 131

• On fire
Waarderingen: nikita
APC er nu toch uit. Jammer, steengoede band. Maar ze hebben het mooi ver geschopt. Ik kan me die show nog zo goed herinneren als festivalafsluiter en ook één van de shows die de liefde voor Graspop bezegeld heeft. Dat ging vooral om het besef dat dit soort bands hier op zo'n prominente en mooie spot geboekt worden. Was het druk? nee, totaal niet. Maar degene die er wel waren stonden geweldig te genieten wat het tot een unieke beleving maakte.

Bring Me The Horizon - 170 (+10)
Ghost - 63
Gojira - 135
Iron Maiden - 149
Judas Priest - 53
Korn - 122
Lamb Of God - 39
Machine Head - 132
Nightwish - 142
Nine Inch Nails - 165
Parkway Drive - 165
Sabaton - 61
Slipknot - 195
System Of A Down - 130
Tool - 131

APC er nu toch uit. Jammer, steengoede band. Maar ze hebben het mooi ver geschopt. Ik kan me die show nog zo goed herinneren als festivalafsluiter en ook één van de shows die de liefde voor Graspop bezegeld heeft. Dat ging vooral om het besef dat dit soort bands hier op zo'n prominente en mooie spot geboekt worden. Was het druk? nee, totaal niet. Maar degene die er wel waren stonden geweldig te genieten wat het tot een unieke beleving maakte.
Ja, het blijft voor mij persoonlijk een van de beste headlinesets die ik ooit op Graspop heb gezien. Erg jammer om ze eruit te zien gaan, maar goed, dat geeft mij weer de ruimte om vanaf morgen minpunten uit te gaan delen aan de meuk die er nog wel in staat 😈

Dit is het straffen van @duck om A7x eruit te knikkeren. Echt net te laat om die nog even 10 extra punten te geven. Ging veels te snel vannacht en vanochtend.

Bring Me The Horizon - 170
Ghost - 63
Gojira - 135
Iron Maiden - 141 (-8)
Judas Priest - 53
Korn - 122
Lamb Of God - 39
Machine Head - 132
Nightwish - 142
Nine Inch Nails - 165
Parkway Drive - 165
Sabaton - 59 (-2)
Slipknot - 195
System Of A Down - 130
Tool - 131

Sorry Metallimbo, ik tagde per ongeluk verkeerd omdat jij erachter stond in het bericht.

Dit is het straffen van @duck om A7x eruit te knikkeren. Echt net te laat om die nog even 10 extra punten te geven. Ging veels te snel vannacht en vanochtend.

Ghost - 63
Gojira - 135
Iron Maiden - 141 (-8)
Judas Priest - 53
Korn - 122
Lamb Of God - 39
Machine Head - 132
Nightwish - 142
Nine Inch Nails - 165
Parkway Drive - 165
Sabaton - 59 (-2)
Slipknot - 195
System Of A Down - 130
Tool - 131

Sorry Metallimbo, ik tagde per ongeluk verkeerd omdat jij erachter stond in het bericht.

Je straft hem toch veel meer door minpunten aan Tool te gaan?

• Thinking
Waarderingen: duck
Ja, het blijft voor mij persoonlijk een van de beste headlinesets die ik ooit op Graspop heb gezien. Erg jammer om ze eruit te zien gaan, maar goed, dat geeft mij weer de ruimte om vanaf morgen minpunten uit te gaan delen aan de meuk die er nog wel in staat 😈
nervous marco mama GIF by Worcester Warriors

Ik snap ook niet waarom zoveel mensen Sabaton erin willen houden. Tijd om met vereende krachten voor eens en altijd af te rekenen met de hoempapa!
Vind het op plaat ook helemaal niks, maar blijkbaar is men wel enthousiast over hun live performance.

Maar wat mij betreft mag het rijtje Sabaton, Ghost, LoG en JP er snel uit zodat we aan de finale kunnen beginnen 🔥

Ghost - 63
Gojira - 135
Iron Maiden - 141
Judas Priest - 53
Korn - 122
Lamb Of God - 39
Machine Head - 132
Nightwish - 142
Nine Inch Nails - 165
Parkway Drive - 165
Sabaton - 49(-10)