Bospop 2026

Nu het gros van de namen bekend is gemaakt en de voorverkoop al begonnen is, dringt zich natuurlijk de vraag op 😃 :
hoe laat speelt welke band op welk podium :unsure:? Onderstaand overzicht kwam ik al tegen, wat denken jullie er van, zit dit dicht tegen het uiteindelijke tijdschema aan...?

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
Nu het gros van de namen bekend is gemaakt en de voorverkoop al begonnen is, dringt zich natuurlijk de vraag op 😃 :
hoe laat speelt welke band op welk podium :unsure:? Onderstaand overzicht kwam ik al tegen, wat denken jullie er van, zit dit dicht tegen het uiteindelijke tijdschema aan...?
Volgens Mark Vergoossen (Parris) zijn Facebook bericht openen ze op main.

Zouden ze dan het festival eerder beginnen op vrijdag met 5 acts op de mainstage in plaats van 4? Voor de rest ziet het blokkenschema van graaf er imo goed uit namelijk, al zou ik Floor Jansen en Steel Panther omdraaien.

Ik hoop eigenlijk op iets van entertainment op vrijdagVM.
Wij komen op donderdag aan, en vorig jaar liepen we tijdens die vrijdagvoormiddag wel een beetje verloren.

Het zou ook volledig terecht zijn dat ze eindelijk van de vrijdag een volwaardige dag maken. Zeker voor het geld dat het kost.
Ik vind dat altijd zo apart bij festivals. Ze plannen een halve dag aan artiesten, maar verwachten vervolgens wel dat iedereen de volle mep betaalt.

Dat zal wel meevallen denk ik. Bij het ticket staat 14:50uur vermeld. Dan zou dat tijdschema toch wel redelijk goed moeten zijn met een starttijd van 15:10uur in de tent.
Dat is dan een half uur eerder dan afgeloopen jaar.

Heb gehoord dat de vrijdag en zondag goed op weg zijn om uit te verkopen. De zaterdag blijft iets achter, maar ook dan gaan ze waarschijnlijk meer dan 25000 betalende bezoekers binnen hebben.

Heb gehoord dat de vrijdag en zondag goed op weg zijn om uit te verkopen. De zaterdag blijft iets achter, maar ook dan gaan ze waarschijnlijk meer dan 25000 betalende bezoekers binnen hebben.
heb je dat uit een betrouwbare bron gehoord? Heeft Bospop de gewoonte of het plan om nog een waarschuwing te geven bv duizend laatste tickets of 90 procent van de tickets al verkocht via social media als een dag bijna uitverkocht is.

Wel van iemand die dichtbij het vuur zit ja. Ticketalerts kan ik mij zo niet herinneren, maar ze zijn ook niet vaak in de positie geweest dat het überhaupt nodig was.

Ow het kan dat ik dat gemist heb hoor, die Facebookpagina van Bospop volg ik maar mondjesmaat.

Users who are viewing this thread