Rock Werchter 2026

Op die manier wordt de lineup van Rock For People een stuk veelzijdiger dan die van RAR, niet?
Klopt.
Maar wij zochten met ons Graspop groepje om eenmalig iets speciaals te doen. En dan sluit Rock am Ring natuurlijk beter aan aan onze noden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
De reacties op Facebook zijn niet echt mals

Facebook is dan ook het bastion van oude zagen. Het is allemaal de schuld van de vreemdelingen, de politiekers en de grote bedrijven en de vaccins, aangevuld met de occasionele vraag of er iemand wafels wil kopen ten voordele van de volleybalclub van ons Amy.

In elk geval...affiche is redelijk, maar je krijgt toch het gevoel dat wel vaker primeert bij dagfestivals op Werchter, en dat is dat ze er zich weer zo makkelijk en goedkoop mogelijk van af hebben proberen te maken.

Facebook is dan ook het bastion van oude zagen. Het is allemaal de schuld van de vreemdelingen, de politiekers en de grote bedrijven en de vaccins, aangevuld met de occasionele vraag of er iemand wafels wil kopen ten voordele van de volleybalclub van ons Amy.

In elk geval...affiche is redelijk, maar je krijgt toch het gevoel dat wel vaker primeert bij dagfestivals op Werchter, en dat is dat ze er zich weer zo makkelijk en goedkoop mogelijk van af hebben proberen te maken.
Zijn het wafels met chocolade of carré confituurs?

Er wordt hier tegenwoordig nog al eens wat bagger op geschreven hoor. Was hier vroeger veel relaxter en interessanter met goede info. Maar nu, Pfff.... Triestig 😪 Hebben jullie echt niets beters te doen. Respecteer elkaars mening gewoon eens en luister naar elkaars argumenten en probeer u in te leven in andere mensen en probeer elkaar eens niet overpoweren. Show some respect people.

Er wordt hier tegenwoordig nog al eens wat bagger op geschreven hoor. Was hier vroeger veel relaxter en interessanter met goede info. Maar nu, Pfff.... Triestig 😪 Hebben jullie echt niets beters te doen. Respecteer elkaars mening gewoon eens en luister naar elkaars argumenten en probeer u in te leven in andere mensen en probeer elkaar eens niet overpoweren. Show some respect people.
Heb je voorbeelden?

Motionless in white, beartooth en knocked loose stonden er voorbije jaren ook
Ik weet echt niet hoe lang ze dat nog gaan doen, leuke metalcore bands maar er staat nauwelijks publiek aan die backyard stage. Op een bepaald moment gaat Eppo hoe graag hij het genre ook hoort er de brui aan moeten geven denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik weet echt niet hoe lang ze dat nog gaan doen, leuke metalcore bands maar er staat nauwelijks publiek aan die backyard stage. Op een bepaald moment gaat Eppo hoe graag hij het genre ook hoort er de brui aan moeten geven denk ik.
Bij Knocked Loose en Beartooth druk genoeg hoor. Al prefereer ik nog altijd de tent ipv open air stage qua sfeer.

Heb wel een paar heel fijne shows op die Backyard al gezien.
Vorige jaar ook best veel bandshirts gespot van bv Paleface Swiss.

Op zich is de productionele en boekingskost voor die stage niet waanzinnig hoog. Zal ook wel in hun voordeel spelen.

Goh, is natuurlijk maar een klein podium en bij de grotere bands staat toch steeds wat volk lijkt me. De garage op dour was toch een veeel grotere ramp, logisch dat ze dat weg doen daar.

Users who are viewing this thread