Werchter Parklife 2026

Net Phantogram wat ingeluisterd, dat kan ik nog pruimen. Ook niet het genre dat ze beloofd hadden, maar nog een goeie opener met een biertje in het zonnetje. ATC was 2 jaar geleden op de slope wel fijn, dus das nu ook mooi meegenomen.

ZG + Clipse is gewoon zwaar kut. Had daar All time low, P.O.D, Rise Against of eender wat er tourt gezet en het had al veel beter aangesloten. Ik denk dat het gezellig druk zal worden in de aperobar tussen 16u - 19u. en nu stop ik met zagen :p
Clipse en panthogram touren mee met LP
Dus past wel in het geheel dat lp voor ogen heeft.

Enkel zwangere guy is een rare toevoeging

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Zwanger dingske niet.
Past wel in dat straatje. Linik Park is nu eenmaal een groep die half in rap geworteld is. 💁

Samenvatting van dit topic is toch: jullie kunnen een pakske zagen zeg. Was de communicatie van Live Nation niet helemaal correct? Zeker. Heeft iemand jullie verplicht om blind een ticket te kopen terwijl eendaagse Werchter events vaak nogal vage line-ups hebben? Neen. Met Linkin Park en Papa Roach is er toch een mooi nillies-rock duo en al de rest is gewoon voorprogramma. Ik zie het probleem toch echt niet.

Volgens deze poster kan het dus wèl zonder de support bands... 5, 7, 19 en 21 juni allemaal zonder de supports...
Heel de "ja maar ze touren mee dus je kan er niet om heen" is dus bull💩.

Werchter moest het nooit aankondigen als (alt)rock festival. Dat ze in lijn gingen boeken als LP en PR. Dit is behoorlijk pijnlijk op alle vlakken.

Volgens deze poster kan het dus wél zonder de support bands... 5, 7, 19 en 21 juni allemaal zonder de supports...

Werchter moest het nooit aankondigen als (alt)rock festival. Dat ze in lijn gingen boeken als LP en PR. Dit is behoorlijk pijnlijk op alle vlakken.
'k ga zelfs meer zeggen. Parklife is het enige festival die de support acts er mee bijzet. De andere festivals zetten ze er gewoon niet neer.

• Leuk
Waarderingen: Emperor
Past wel in dat straatje. Linik Park is nu eenmaal een groep die half in rap geworteld is. 💁

Samenvatting van dit topic is toch: jullie kunnen een pakske zagen zeg. Was de communicatie van Live Nation niet helemaal correct? Zeker. Heeft iemand jullie verplicht om blind een ticket te kopen terwijl eendaagse Werchter events vaak nogal vage line-ups hebben? Neen. Met Linkin Park en Papa Roach is er toch een mooi nillies-rock duo en al de rest is gewoon voorprogramma. Ik zie het probleem toch echt niet.
Je moet iets op een maandag.

• Haha
Waarderingen: swissepfan
Volgens deze poster kan het dus wèl zonder de support bands... 5, 7, 19 en 21 juni allemaal zonder de supports...

Zit toch een verschil tussen een echt festival en een dagfestival.

• Leuk
Waarderingen: reaper en jimmywe
'k ga zelfs meer zeggen. Parklife is het enige festival die de support acts er mee bijzet. De andere festivals zetten ze er gewoon niet neer.
Parklife is met de beste wil van de wereld maar moeilijk een festival te noemen. Het is waarschijnlijk ook het enige van die events waar ze hun volledige show spelen. Op RaR en RiP spelen ze maar 90 minuten. Dus dit is gewoon een stadionshow met extra voorprogramma's.

Is er nog geen app voor Parklife?
Wil je je clashes bekijken?
Grootste clashes zal ik wel voor je opschrijven:

Phantogram - Rustig je lunch thuis opeten, vertrekken en parkeren (13.45 - 14.15)
Against the Current - Eerste paar biertjes (14.45 - 15.30)
Zwangere Guy - Terrein beetje verkennen (16.00 - 17.15)
Clipse - Van een afstandje kijken met je burgertje of frietjes (15.55 - 18.55)
Papa Roach - xxx (19.45 - 21.00)
Linkin Park - xxx (22.00 - 00.00)

Hey guys,

I am also feeling a bit disappointed as I was expecting names such as Kaleo or The Rasmus for instance. Names more in line with alt rock. But in addition to LP, we have in any case Papa Roach (one of the existing bands that is the most similar to LP), and now Against the Current, which also kinda shares the same universe.

We've also just learned a huge news: a 2hrs show from LP and not just a 1h30 shortened festival version.

This is definitely great news overall. I went to see LP in Paris this year and my ticket was the same price. It was not a festival, there were two support acts (JPEG MAFIA and One Ok Rock). I had the pleasure to see OOR, but if you compare it to what you get here, it is at least similar. So to be honest, I don't really feel the need to complain. It could have been the very same price in a private show in Belgium with only Clipse and Phantogram.

I hope this helps you considering how lucky we are to have at least three great bands to watch - the rest is a bonus.

Ja, je zal eens de moeite nemen om te kijken of een band of act live wel klikt.
Hahaha ik ben ook maar beetje aan t kloten.
Against The Current vind ik zelf echt tof
ZG heb ik al eens gezien, en ik word er niet zo warm van
Clipse zou ik op zich wel willen kijken
Phantogram ken ik eigenlijk vooral qua naam

Als ik zou gaan zou ik alles behalve ZG wel ff bekijken, ZG zou echt een momentje zijn voor eten.

Makkelijker gezegd dan gedaan > Clipse tourt gewoon met LP mee.
Dit is gewoon een argument die niet op gaat, zaalshows en festivalshows zijn anders, je bookt linkinpark en dan kunnen die zeggen, dit is onze support voor een prijsje kun je deze ook booken maar die verplichting is er niet, vorig jaar was de support ook niet mee op Werchter bijvoorbeeld. Dit getuigt gewoon van goeie kaartverkoop waardoor livenation niet echt de moeite vond om nog veel geld uit te geven.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Anderzijds verzet LP in België ondertussen wel 80k tickets. Niet slecht voor een groep die afgleed en heeft meegemaakt wat ze hebben meegemaakt. Benieuwd of LP 2.0 deze lijn in de toekomst kan verder zetten.

Anderzijds verzet LP in België ondertussen wel 80k tickets. Niet slecht voor een groep die afgleed en heeft meegemaakt wat ze hebben meegemaakt. Benieuwd of LP 2.0 deze lijn in de toekomst kan verder zetten.
Ik denk ook niet dat ze dit een derde keer na elkaar gaan kunnen, de mensen die ze willen zien gaan ze ondertussen gezien hebben.

Clipse en ATC wel propere namen erbij! Had nu wel op nog iets groters a la YUNGBLUD gehoopt, but this will do 👍

Users who are viewing this thread