Rock Werchter 2026

Barn en Klub spelen nooit tegelijk. 😉
Hee top. Ik zie wel erg veel overlap met KlubC en Barn.
Want als dat zo is ben ik alvast kwaad omwille van Agnes OBel tegelijk met Social Distortion en Franz Ferdinand ;)
Volgens mij wisselen de tenten altijd af. Als iets tegelijk speelt is het vaak met The SLope(kunnen we uiteraard nog niets van vinden nu)

Klopt, deze clashfinder staat publiek, dus iedereen kan aanpassingen doen. Dus feel free! ;)

Terwijl ik mijn vrienden aan het overtuigen was heb ik alvast een 6 persoonsplekje op the hive my space bemachtigd. Maar wegens goede overtuigingskracht lijk ik meer plekken nodig te hebben.
- Is het eenvoudig de huidige kaarten weer te verkopen?
- Zouden jullie 2x 4persoons aanraden, of 1x 10?

We hebben al een pak meer namen dan de afgelopen 3 jaar, na de Sint drop.

50 vs 31 vs 30 vs 33.

Ca. 65% meer dus, best opvallend.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
We already have a lot more names than in the past 3 years, after the Sint drop.

50 vs 31 vs 30 vs 33.

About 65% more, quite remarkable.
Could just cut the end jan drop to 13, then do the slope and finish with the final 13. Breaks it up nicely

• Leuk
Waarderingen: JP5
Je zou het bijna vergeten: krijgen we Vampire Weekend nog op donderdag??

Het ingecalculeerde plekje is in ieder geval nog beschikbaar…

Correctie: Kasabian lijkt wel degelijk een plek omhoog geschoven, zie lettergrootte op de poster. Lijkt mij de definitieve bevestiging dat Vampire Weekend, net als Lorde, uit de initiële lineup is gehaald. Jammer.

• Verdrietig
Waarderingen: Piranha43
Correction: Kasabian does appear to have moved up a spot, see the font size on the poster. This seems like definitive confirmation to me that Vampire Weekend, like Lorde, has been removed from the initial lineup. Too bad.
So based on sizes what do we think we have to come. Bottom 3 on the main Sunday obviously, maybe 1 above and 1 below Zwangere Guy and then 1 inbetween Kneecap and Palaye Royale?

Correctie: Kasabian lijkt wel degelijk een plek omhoog geschoven, zie lettergrootte op de poster. Lijkt mij de definitieve bevestiging dat Vampire Weekend, net als Lorde, uit de initiële lineup is gehaald. Jammer.
Ja klopt, was eerder deze week al duidelijk.
Maar VW lijkt me out. 2027 dan maar. Het is altijd uitstel, nooit afstel.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en JP5

Users who are viewing this thread