Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou Turnstile heel leuk vinden maar de vorige keer was de Bravo slechts halfvol en stoorden zij zich daar zichtbaar aan (nahja was mn eigen interpretatie). Verwachten we dan nu wel meer publiek?
Ik zou Turnstile heel leuk vinden maar de vorige keer was de Bravo slechts halfvol en stoorden zij zich daar zichtbaar aan (nahja was mn eigen interpretatie). Verwachten we dan nu wel meer publiek?
De Jeugd speelde direct daarna in de Alpha, die trok bijna letterlijk het hele terrein leeg toen.
Turnstile is 3 jaar later wel flink gegroeid en heeft de hype te pakken nu, dus verwacht wel een wat vollere Bravo.
Robbie Williams is op zich best OK-ish, maar ik heb hem 10 jaar geleden op Pinkpop gezien, en toen was het al een beetje vergane glorie. En gezien we nu 10 jaar verder zijn....
Ik hoop dat ze iets in de scherpere hoek zitten op dat gebied.
Iemand trouwens ooit op Kalorama geweest? Robbie Williams, Deftones en Clipse lijkt me helemaal leuk op een Glastonbury, maar vrij bizar op een festival met 2 live-podia
Gewoon de Heineken.. net als de vorige editie Papa Roach. Same time same place
Verder zou ik graag nog zien
Clockworks
Ist Ist
Suede
Upchuck
Wunderhorse
En voor de rest wacht ik wel af