Pinkpop 2026

Ondanks dat ik er zelf helemaal niks aan vind; Roxy Dekker kondigt net een 4e (!!) Ziggodome show aan.
Wel heel ander publiek, gok ik, dan de gemiddelde festivalganger?

• Wow
Waarderingen: brutus257
Is het echt zo lachwekkend dat ik S10/Froukje een goede zet zou vinden?
Nee, maar ook voor hen geldt dat een hogere spot dan sub-noord niet gerechtvaardigd is imo. Net zoals de niet nader te noemen band op zondag.

Pinkpop heeft 40.000 weekend tickets en 3x 30.000 dagkaarten
Lowlands 55.000 weekend tickets.

Iets met appels met peren te vergelijken
Als ik google kom ik op 65k voor Lowlands, en pinkpop had iets van 45k tickets verkocht per dag dacht ik voor de afgelopen editie? Is toch een aardig verschil.

Is meer een grote appel en een kleine appel met elkaar vergelijken :)

LL verkoopt alleen weekendtickets, dus in totaal verkoopt PP meer tickets. De hype bij LL gaat ook steeds meer liggen hoor.
Denk toch dat Pinkpop behoorlijk jaloers is op die uitverkoop cijfers en de hype rondom Lowlands. Blijft ook wel een festival waar als ik nieuwe mensen er mee naar toe neem ze het jaar erna weer meewillen en vast LL klant worden.

Als Pinkpop trouwens met deze line-up slechte verkoopcijfers gaat scoren, moeten ze wel echt drastisch iets gaan veranderen aan het festival zelf. Want persoonlijk vind ik het qua line-up echt een prima Pinkpop line-up en ging er eigenlijk wel vanuit dat de verkoop erg goed zou gaan.

Denk toch dat Pinkpop behoorlijk jaloers is op die uitverkoop cijfers en de hype rondom Lowlands. Blijft ook wel een festival waar als ik nieuwe mensen er mee naar toe neem ze het jaar erna weer meewillen en vast LL klant worden.

Als Pinkpop trouwens met deze line-up slechte verkoopcijfers gaat scoren, moeten ze wel echt drastisch iets gaan veranderen aan het festival zelf. Want persoonlijk vind ik het qua line-up echt een prima Pinkpop line-up en ging er eigenlijk wel vanuit dat de verkoop erg goed zou gaan.
Helemaal mee eens, maar ik vind PP meer een instapfestival dan LL, dus daar neem ik eerder nieuwe mensen mee naar toe. PP moet dit jaar met deze line up echt scoren, want anders heeft het weinig toekomst.

Dit dus en helft is een papa of mama die meegaat
Papa en mama komen ook naar PP, ik neem nu vanaf '22 ieder jaar ook afwisselend één van mijn jeugd mee.
Zijn wel in de leeftijd 16, 19, 22 en kunnen een pilske wegtikken, anders moet je ze thuislaten en leren ze het nooit.

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88

Users who are viewing this thread