Pinkpop 2026

Over 6 dagen vier je zelfs jouw 10-jarige jubileum op dit forum. Ik heb al een aanzet gedaan voor een playlist voor deze speciale dag, hopelijk vind je dat oké? Ik heb Olivia Rodrigo, Pommelien Thijs, Sabrina Carpenter en Chappelle Roan op de playlist gezet?
Groetjes, Sjakie
haha dank je;)
jij weet wel waar je me gelukkig mee maakt! :rolleyes: :rolleyes:

moet zeggen dat ik jouw 4 keuzes meer kan waarderen dan susan en freek, roxy dekker, of Ronny flex

nee graz daar zit ik al sinds 2003 op
dacht dat ik na graz ook nog op een ander pinkpop gericht forum zat, voornamelijk ook limburgers, weet wel nog dat dat forum moest stoppen om 1 of andere reden.
Vroeger had je wel nog PinkpopCentral

Ik las dat er nog een middelgrote naam voor de zaterdag wordt aangekondigd, maar wat verstaan we daaronder? Zou dat dan nog bijv OneRepublic kunnen zijn of zijn die te groot?

Vroeger had je wel nog PinkpopCentral
nee graz daar zit ik al sinds 2003 op
dacht dat ik na graz ook nog op een ander pinkpop gericht forum zat, voornamelijk ook limburgers, weet wel nog dat dat forum moest stoppen om 1 of andere reden.
ik denk idd ook dat het Pinkpop Central moet zijn wat je omschrijft.
Zijn nog wel een tijd langer actief geweest op de socials, maar die site ligt er al heel lang uit

Ik las dat er nog een middelgrote naam voor de zaterdag wordt aangekondigd, maar wat verstaan we daaronder? Zou dat dan nog bijv OneRepublic kunnen zijn of zijn die te groot?
OneRepublic is veel te groot daarvoor. Die zijn misschien zelfs wel groter dan TOP

Users who are viewing this thread