Pinkpop 2026

Ga mogge lekker in de wachtrij bij ticketmaster, effe check, check. (en de vloeitjes)
Koffietje, appelgebakkie spuitschuimpie.🤪
Noemen ze dat niet leed vermaak.😂
south park GIF

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
ben er bang voor dat het wel weer eens een hele drukke editie gaat worden... Heb ook het idee dat de vibe rond Pinkpop er meer is.

maar laten we afwachten of dat wel zo is. we krijgen vast geen updates meer van hoe de verkoop verloopt zoals voorheen. Verwacht wel dat 8 jaar geen Foo Fighters in Nederland wel tot iets zal leiden en gezien de verkoop van alle The Cure shows lijkt die band momenteel wel een momentum te hebben. De vraag is altijd, gaat die vlieger voor Pinkpop ook op?
Ben er bang voor?...

Ik ben er juist van aan het genieten dat het festival dat ik afgelopen jaren heb gesteund weer leeft binnen mijn omgeving

Laatste keer dat PP echt uitverkocht is toch nog steeds 2014 met Stones? Daarna was het vooral uitverkocht volgens de standaarden van de organisatie?

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Ja maar als het niet jou ding is, wil dat nog niet altijd iets zeggen over de populariteit.

Persoonlijk vind ik Roxy Dekker bijvoorbeeld verschrikkelijk en toch zijn er veel mensen die haar muziek kunnen waarderen.
Suzan en Freek stiekem op toch relatief kortere tijd, hebben zij best veel nummers uitgebracht,voor bij het bredere publiek aanspreekt. Ik vind ze niet slecht maar ook niet heel bijzonder ofz, en zou er ook nooit een los concert van gaan zien. Daar vindt ik ze niet bijzonder genoeg voor of misschien te boers (niks tegen boeren, kom zelf uit een boeren dorp). En toch doen ze voor andere iets goeds, met alle uitverkochte shows. en de weide op Pinkpop, daar zullen stiekem toch wel wat mensen staan.
Of een Beyonce kan er niks mee echt niet, maar ja wereldwijd wel een verkoop kanon.
En nu noem ik even drie andere uitersten. Maar het is dan ook maar een voorbeeld.
Goed verhaal. Maar als Yungblud de toekomst van rockmuziek is, dan doek rockmuziek maar op. Heeft toch niets te maken met een band die na jaren hard werk bekend gaat worden. Yungblud is gewoon een product en hij probeert heel slim mee te reizen op de populariteit van een Ozzy.

Goed verhaal. Maar als Yungblud de toekomst van rockmuziek is, dan doek rockmuziek maar op. Heeft toch niets te maken met een band die na jaren hard werk bekend gaat worden. Yungblud is gewoon een product en hij probeert heel slim mee te reizen op de populariteit van een Ozzy.
Daar doe je hem echt zwaar te kort mee, bekijk de set van Werchter maar eens terug.
En toen was die samenwerking er nog niet met Aerosmith.

Daar doe je hem echt tekort mee.

Zwaar te kort zelfs. Denk dat hij nog wat zoekende is qua show, maar heeft zeker de toekomst. Zag zijn headlineshow op Werchter en vond het eerste uur bizar sterk. Mist nog wel wat hits om je 2 uur te boeien, maar dat komt nog wel.. De man is juist knetter authentiek.

Daar doe je hem echt zwaar te kort mee, bekijk de set van Werchter maar eens terug.
En toen was die samenwerking er nog niet met Aerosmith.
Je doet hem tekort, Piebe...
Nee in alle eerlijkheid vind ik Yungblud ook een parodie op een rockact. Niet dat dat relevant is, want er zijn genoeg mensen die dat wél leuk vinden, maar volgens mij pretendeert verder ook niemand dat Yungblud de toekomst van de rockmuziek is?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: elo, JP5 en Matjes
Je doet hem tekort, Piebe...
Nee in alle eerlijkheid vind ik Yungblud ook een parodie van een rockact. Niet dat dat relevant is, want er zijn genoeg mensen die dat wél leuk vinden, maar volgens mij pretendeert verder ook niemand dat Yungblud de toekomst van de rockmuziek is?
Dank....

Zwaar te kort zelfs. Denk dat hij nog wat zoekende is qua show, maar heeft zeker de toekomst. Zag zijn headlineshow op Werchter en vond het eerste uur bizar sterk. Mist nog wel wat hits om je 2 uur te boeien, maar dat komt nog wel.. De man is juist knetter authentiek.
Qua show staat het toch prima?
Qua songwriting valt vooral nog te winnen imo. Vindt het tof om hem weer te zien, maar qua nummers in mijn playlist is het toch vrij weinig.

Gelukkig dat smaken verschillen.
De één houdt van Graspop😉 en de ander van Pinkpop.

Normaal zou ik zeggen, Veel succes allemaal...

maar, zijn er nog mensen die nog de ticketverkoop in gaan vandaag voor weekend tickets of zijn we hier wel allemaal voorzien inmiddels? Anders voor die mensen nog veel succes zo met de verkoop!
Uiteraard voor de mensen die voor dagtickets gaan, jullie heel veel succes in de verkoop!!!

• Leuk
Waarderingen: Chicken
Als je op het afscheidsconcert van Ozzy mag spelen om vervolgens naar Werchter te vliegen om een headline positie over te nemen en daarna met Aerosmith een single mag maken, dan kan je iets! Iedereen roept hier op nieuwe jonge headliners. Wel Yungblud is er ene. Zeker voor de toekomst!
En nu voor de Foo's... dat is echt de max!

Als je op het afscheidsconcert van Ozzy mag spelen om vervolgens naar Werchter te vliegen om een headline positie over te nemen en daarna met Aerosmith een single..
Nu ja, respect voor hem als persoon heb ik echt wel en ik vind het jammer dat z'n muziek niet zo interessant is (imo), maar die Werchter headline kwam echt alleen door het uitvallen van twee (!) andere acts, en uitgenodigd worden om een liedje te zingen op een afscheidsconcert vind ik nu ook weer niet echt een teken aan de wand. Prima act, wellicht ook wel een headliner voor de toekomst in het segment Imagine Dragons, Twenty One Pilots etc. Maar echt onderscheidend is het nu ook allemaal niet echt.

Users who are viewing this thread