Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben lekker aan het stoeien met mijn eerste clashfinder. Mijn god, al paar keer op update clashfinder geklikt en dan verdwijnen allerlei timeslots, of zelfs hele dagen.
Is het een beetje buggy of verpruts ik het gewoon zelf?
De organisatie heeft na de afgelopen editie van Rock Werchter één naam opgeschreven voor het volgende festival dat we zouden cureren. We waren al aan het bellen met het management van de band sinds het einde van het laatste (draft)seizoen. We zijn dan heel erg verheugd dat we de volgende naam mogen aankondigen: TURNSTILE!
Ik ben lekker aan het stoeien met mijn eerste clashfinder. Mijn god, al paar keer op update clashfinder geklikt en dan verdwijnen allerlei timeslots, of zelfs hele dagen.
Is het een beetje buggy of verpruts ik het gewoon zelf?
Chappell Roan verovert in rap tempo het poplandschap met haar onmiskenbare stijl, scherpe teksten en een performance die zowel speels als messcherp is. Ze brengt een frisse, compromisloze energie naar het podium en weet elk publiek in een oogwenk voor zich te winnen. Verwacht een show die sprankelt, verrast en nog lang blijft nazinderen. Dit is het moment om haar live te ervaren.
Ik zie in mijn clashfinder dat mijn zondag inmiddels wel onthoofd is met het wegvallen van Lady Gaga (en vervanger Elton John) en Moby. Maar gelukkig nog een flink aantal alternatieven beschikbaar!
Mandra’s MultiGen Madness 2026 En we pakken meteen door met de volgende headliner. Komend jaar vieren ze het 20jarig jubileum van hun opus The Black Parade en maken daarvoor de oversteek vanuit Amerika. Tot op heden was ook voor hen nog geen passage in de Benelux aangekondigd, maar daar komt bij deze verandering in. Nostalgici kunnen hun gitzwart hart komende zomer ophalen met de komst van My Chemical Romance!
Mandra’s NextGen Madness 2026 En we pakken meteen door met de volgende headliner. Komend jaar vieren ze het 20jarig jubileum van hun opus The Black Parade en maken daarvoor de oversteek vanuit Amerika. Tot op heden was ook voor hen nog geen passage in de Benelux aangekondigd, maar daar komt bij deze verandering in. Nostalgici kunnen hun gitzwart hart komende zomer ophalen met de komst van My Chemical Romance!