Rock Werchter 2026

Kansen op David Byrne zijn geslonken, maar zeker niet verkeken. Zijn Europese tour is best intensief, zo speelt hij tussen 21 en 27 februari 5 shows in 4 verschillende landen (Italië, Zwitserland, Duitsland, Luxemburg). Weliswaar niet 3 dagen achter elkaar.
En in de UK/Ierland in de eerste helft van maart 11 shows in 15 dagen, waaronder 3 dagen achter elkaar zoals @Tinus101 al vermeldde.

Byrne kan toch donderdag Roskilde, zaterdag DTRH en zondag Werchter doen? Ik zie het probleem niet zo. Bovendien is het maar 2 uur rijden van Beuningen naar Werchter, dus dat lijkt me nu ook geen probleem. Yard Act heeft beide festivals al om één dag gedaan. Komt goed! 😉

Byrne kan toch donderdag Roskilde, zaterdag DTRH en zondag Werchter doen? Ik zie het probleem niet zo. Bovendien is het maar 2 uur rijden van Beuningen naar Werchter, dus dat lijkt me nu ook geen probleem. Yard Act heeft beide festivals al om één dag gedaan. Komt goed! 😉
Byrne is op vrijdag voor Roskilde bevestigd.

En dan clashen met Moby en/of The Cure :D

Dan heb je nog nooit Byrne gezien😅
Zegt toch niet dat hij Byrne niét erg zou vinden?

Ik zie Byrne al in Vorst en heb Simz moeten missen in de AFAS dit jaar, dus zou zelf ook nog net iets meer hopen op die laatste, maar laat ze er maar alletwee staan zeg. Byrne wel een van de mooiste RWshows die ik me kan herinneren.

• Metal!
Waarderingen: WanWalrus
Zegt toch niet dat hij Byrne niét erg zou vinden?

Ik zie Byrne al in Vorst en heb Simz moeten missen in de AFAS dit jaar, dus zou zelf ook nog net iets meer hopen op die laatste, maar laat ze er maar alletwee staan zeg. Byrne wel een van de mooiste RWshows die ik me kan herinneren.
Ik zie Byrne in Afas Live (zitplaatsen, al kan ik me niet voorstellen dat er veel gezeten wordt), maar een festivaloptreden zou de kers op de taart zijn.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread