Rock Werchter 2026

Byrne ook op DTRH, dus dan is het gewoon uitgesloten, toch?
Nee hoor, kan me niet voorstellen dat RW David Byrne niet heeft. Herman heeft zelfs een best dichte band met Byrne.
Little Simz idem (niet die band, wel dat ze die niet gaan missen).

Speelt in zijn huidige tour 1 keer 3 dagen na elkaar en dat is in het VK. Daar doet hij 1 keer Cardiff om vervolgens 2 keer Londen te doen, maar dat is dan wel 2 keer dezelfde venue.

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan
Nee hoor, kan me niet voorstellen dat RW David Byrne niet heeft. Herman heeft zelfs een best dichte band met Byrne.
Little Simz idem (niet die band, wel dat ze die niet gaan missen).
Die gaat vast niet drie dagen achtereen spelen in andere landen. Simz denk ik ook niet. Bittere pil.

Simz donderdag Polen, vrijdag Nederland. Dan is Belgie zaterdag of zondag echt wel heel realistisch. Sowieso geen naam die pauzes nodig heeft en NL is nu wel écht gunstig gelegen.

Byrne is lastiger, maar dit is nu eens zo'n naam waarvan ik me bijna inbeeld dat die z'n tour rond RW plant, gezien de band. Talking Heads als eerste grote internationale band ooit op die weide.

Simz donderdag Polen, vrijdag Nederland. Dan is Belgie zaterdag of zondag echt wel heel realistisch. Sowieso geen naam die pauzes nodig heeft en NL is nu wel écht gunstig gelegen.

Byrne is lastiger, maar dit is nu eens zo'n naam waarvan ik me bijna inbeeld dat die z'n tour rond RW plant, gezien de band. Talking Heads als eerste grote internationale band ooit op die weide.
Ik denk dat je dat toch wel een stukje overschat hoor die invloed van Werchter😅

Kansen op David Byrne zijn geslonken, maar zeker niet verkeken. Zijn Europese tour is best intensief, zo speelt hij tussen 21 en 27 februari 5 shows in 4 verschillende landen (Italië, Zwitserland, Duitsland, Luxemburg). Weliswaar niet 3 dagen achter elkaar.

Maar doordat dat nu wel zou moeten kun je hem denk ik wel wegstrepen. Is ook geen jonge blom meer.

Hoe komen jullie op vrijdag Nederland?

Users who are viewing this thread