Pinkpop 2026

Die hebben er in 2024 al gestaan is dat niet wat snel?
Nothing but Thieves stond er bijv. ook in 2022 en 2024 dus een jaar er tussen lijkt prima te kunnen. We zullen het al helemaal niet hebben over Joost die er direct en indirect verschenen is op PP 2019, 2022, 2023 (Donnie), 2024, 2025 en nu hoogstwaarschijnlijk een "surprise" appearance bij Ski Aggu

Wat zijn nog namen die we echt kunnen verwachten?
Ik had eigenlijk Damiano David en Alex Warren wel bij de eerste worp verwacht, dus misschien nog bij de tweede worp. Ik hoop nog op the Prodigy en/of NBT.
Verder misschien nog Somebody's Child en Corella.

En dan nog wat Nederlandse acts. Ik gok op Antoon, Typhoon, Boaz, Lenny Monsou en ik hoop Orange Skyline.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Laat NBT eens een paar jaar weg. En dan als headliner terug komen. Naar mijn idee worden we er dood meegegooid. Goede band maar ik ervaar wel echt een overkill.
Maken zij nieuwe muziek dan? Ik hoor steeds over headliner, maar naar mijn idee zijn zij niet gegroeid na hun laatste Pinkpop optreden, of ik heb dat mis.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ik had eigenlijk Damiano David en Alex Warren wel bij de eerste worp verwacht, dus misschien nog bij de tweede worp. Ik hoop nog op the Prodigy en/of NBT.
Verder misschien nog Somebody's Child en Corella.

En dan nog wat Nederlandse acts. Ik gok op Antoon, Typhoon, Boaz, Lenny Monsou en ik hoop Orange Skyline.
Somebody's Child gisteren opeens opgedoken bij Paaspop. Blijft toch een leuk festival waar alles kan en PP en Paaspop delen wel vaker artiesten.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Maria
Maken zij nieuwe muziek dan? Ik hoor steeds over headliner, maar naar mijn idee zijn zij niet gegroeid na hun laatste Pinkpop optreden, of ik heb dat mis.
Buiten het soloproject van Conor geen nieuwe muziek nee. Die zitten nog steeds in de Dead Club City era. (of ze moeten nog wat gaan aankondigen voor de zomer)

Users who are viewing this thread