Het grote Presale topic

Geblokkeerd door mijn provider als spam en nu dus te laat.. ja, man.
Dode mus: na 5 minuten al bericht dat de pre-sale kaarten zo-goed-als zijn uitverkocht. Ook geen kaarten hier (maar ik blijf nog even proberen).

heeft iemand toevallig een presale code voor Hayley Williams in Keulen?

Vriendin is er door maar heeft code nooit gekregen en ik heb me niet voor deze aangemeld. Ams is al weg.

Dode mus: na 5 minuten al bericht dat de pre-sale kaarten zo-goed-als zijn uitverkocht. Ook geen kaarten hier (maar ik blijf nog even proberen).
Goh, kheb uiteindelijk een code voor Duitsland bemachtigd, maar daar ligt het helemaal plat. 20 mensen voor me in de rij, maar de codes pakken niet in DE. Ticketmaster heeft me nogmaals liggen.

Blijven proberen zou ik zeggen, en anders om 12:00 met de general sale. Good luck!

Top. Is er ook zoiets voor de rest van Europa?
Dit is haar officiële site, dus denk dat er per ongeluk alleen "UK live dates" staat. Bij het inschrijven moet je ook je land invoeren. Ga er daarom vanuit dat vanuit hier de presale code voor de wereldwijde tour gestuurd gaat worden.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Presale voor Lentekabinet. Code is: SPRING2026

Opvallend:

If you can no longer make it to Lentekabinet you can resell your tickets via our own platform, which will become available at a later time via the MyOrder environment. To ensure a fair and secure process for everyone, resale will take place exclusively through our own platform. Please note that tickets can't be resold below their original price.

Users who are viewing this thread