Pinkpop 2026

Ben ik te negatief ingesteld om te denken dat we niet én Foo Fighters én The Cure én nog een sterke derde headliner kunnen hebben? In mijn hoofd zijn ze of The Cure misgelopen en toch nog een andere grote naam, of we zitten de zaterdag met Mumford en/of 21 Pilots opgescheept 😅

Ben ik te negatief ingesteld om te denken dat we niet én Foo Fighters én The Cure én nog een sterke derde headliner kunnen hebben? In mijn hoofd zijn ze of The Cure misgelopen en toch nog een andere grote naam, of we zitten de zaterdag met Mumford en/of 21 Pilots opgescheept 😅
Mumford en Pilots op één dag zou alsnog vrij sterk zijn imo. Hoeft van mij persoonlijk ook niet maar zijn wel publiekstrekkers.

Wij slapen op Camping A en zetten de auto dan altijd op P1 (bij Mondo Verde). Kost je wel iets van 6 tientjes voor een weekend, maar het is prima aan te lopen met je campingspullen (en voor opslag wat je niet in/bij je tent wil hebben) en je zit vanaf daar zo weer op de snelweg. Bevalt ons in ieder geval prima op deze manier.
En als je donderdag al gaat. Je kan tot zeker 11 uur met je auto nog voor de ingang van A komen. Scheelt je weer lopen met al je spullen😉

• Leuk
Waarderingen: Erteejel
Mumford en Pilots op één dag zou alsnog vrij sterk zijn imo. Hoeft van mij persoonlijk ook niet maar zijn wel publiekstrekkers.
Objectief gezien zeker, naar mijn persoonlijke smaak meh. Hoop ook op kleinere namen die doorkomen, zoals Palaye Royale, The Haunted Youth en Fat Dog, maar ook Halsey en A Perfect Circle bijvoorbeeld.

Objectief gezien zeker, naar mijn persoonlijke smaak meh. Hoop ook op kleinere namen die doorkomen, zoals Palaye Royale, The Haunted Youth en Fat Dog, maar ook Halsey en A Perfect Circle bijvoorbeeld.

Wat is jouw plan nou dit jaar qua festivals? Als Pinkpop tegenvalt Graspop? Of sowieso al Graspop?

Leuke mok idd

coffee office GIF

Lijkt mij ook logisch. Mumford is toch ook gewoon een prima 3e headliner?

• Leuk
Waarderingen: Maria
Wat is jouw plan nou dit jaar qua festivals? Als Pinkpop tegenvalt Graspop? Of sowieso al Graspop?
Of Werchter. Daar staan Palaye Royal, A Perfect Circle en Halsey ook.
Wel, 2 dagtickets staan al vast: Werchter Parklife (zondag 28 juni) en Neil Young op Rock Zottegem (vrijdag 10 juli). Hierbij doen we nog max 1 weekend of nog een dag ergens

In de running is de zaterdag van Graspop, het weekend van Pinkpop en in mindere mate het weekend Rock Werchter. Want we trekken 4dagen festival niet goed, maar voorlopig bevinden al onze must see’s zich op vr-za-zo, dus we kunnen ook gewoon pas de vrijdag opdraven (?)

Itt vorige jaren zijn we nu wat strenger naar lineups toe door de komst van Oliver en al het geregel dat het met zich mee brengt 😅

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Zou dit filmpje nou ook gewoon speciaal voor hier gemaakt zijn, dat ze hem zo in t weekend plaatsen? Popcorn erbij een een weekendje gratis vermaak voor die lui.

• Confetti
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread