Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Overzichtje tot nu toe:
Donderdag nog redelijk karig: Kasabian de enige Must see. Vermaak mij verder wel prima bij Loyle Carner, The prodigy, Mumford en All them witches
Vrijdag drie absolute must sees met The XX, TLDP en Royel Otis
Zaterdag is echt een top dag. Alles wat daar tot nu toe staat vind ik leuk!
Zondag hoop ik op een van de mooiste festival afsluiters ooit met APC, Moby en the Cure. Ook Paul Kalkbrenner is altijd een leuke dance act. Ethel Cain ken ik nog niet.
Ik ben tot nu toe een blij man. Hopelijk komt er op donderdag nog iets meer bij wat bij mijn smaak past.
Ik sta voor de klas. Dat betekent dat ik in ieder geval ruim de helft van de werkweek niet hier kan kijken. Dat betekent zo nu en dan heeeeeeeeel veel teruglezen.
Ik sta voor de klas. Dat betekent dat ik in ieder geval ruim de helft van de werkweek niet hier kan kijken. Dat betekent zo nu en dan heeeeeeeeel veel teruglezen.
Sowieso de meeste gestreamde artiest van de hele line up tot nu toe. Kort gevolgd door Teddy.
Inderdaad een vet album. Je hoort duidelijk dat Trent Reznor daar een vinger in de pap heeft gehad.
Van DTRH mogen voor mij overkomen:
Apparat, Baxter Dury!, Beirut!, David Byrne!, Joy Crookes, Kevin Morby, Sierra Ferrell! en Westside Cowboy
Wat wereldmuziek met Arp Frique & The Perpetual Singers, Derya Yıldırım & Grup Şimşek!, Kin’Gongolo Kiniata en The Mary Wallopers!
En Mind Enterprises (omdat er toch ook 1 Kamping Kitschact mag zijn )
Van DTRH mogen voor mij overkomen:
Apparat, Baxter Dury!, Beirut!, David Byrne!, Joy Crookes, Kevin Morby, Sierra Ferrell! en Westside Cowboy
Wat wereldmuziek met Arp Frique & The Perpetual Singers, Derya Yıldırım & Grup Şimşek!, Kin’Gongolo Kiniata en The Mary Wallopers!
En Mind Enterprises (omdat er toch ook 1 Schlagerfestivalact mag zijn )