Rock Werchter 2026

Overzichtje tot nu toe:
Donderdag nog redelijk karig: Kasabian de enige Must see. Vermaak mij verder wel prima bij Loyle Carner, The prodigy, Mumford en All them witches
Vrijdag drie absolute must sees met The XX, TLDP en Royel Otis
Zaterdag is echt een top dag. Alles wat daar tot nu toe staat vind ik leuk!
Zondag hoop ik op een van de mooiste festival afsluiters ooit met APC, Moby en the Cure. Ook Paul Kalkbrenner is altijd een leuke dance act. Ethel Cain ken ik nog niet.
Ik ben tot nu toe een blij man. Hopelijk komt er op donderdag nog iets meer bij wat bij mijn smaak past.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Tip : begin met 'If I Can't Have Love, I Want Power'. Album van haar geproducet door Trent Reznor en Atticus Ross.

En als je maar één track beluisterd, 'I Am Not a Woman I'm a God' is een banger !

Wat mij betreft de mooiste naam in dit pakket.
geproducet door Trent en Atticus, die ga ik dus opzoeken, kan niet verkeerd zijn! merci voor de tip!

Heel goed album, vond dat enorm sterk van haar toen. Heb haar daarmee leren kennen. Echt geen slechte artieste.
Sowieso de meeste gestreamde artiest van de hele line up tot nu toe. Kort gevolgd door Teddy.
Inderdaad een vet album. Je hoort duidelijk dat Trent Reznor daar een vinger in de pap heeft gehad.

Zou The Rapture kunnen langskomen? Hebben op Coachella na nog niets staan, mar zou wel leuk zijn in de KluB om de benen even los te gooien.

Van DTRH mogen voor mij overkomen:
Apparat, Baxter Dury!, Beirut!, David Byrne!, Joy Crookes, Kevin Morby, Sierra Ferrell! en Westside Cowboy
Wat wereldmuziek met Arp Frique & The Perpetual Singers, Derya Yıldırım & Grup Şimşek!, Kin’Gongolo Kiniata en The Mary Wallopers!
En Mind Enterprises (omdat er toch ook 1 Kamping Kitschact mag zijn 😉)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: rw83
Van DTRH mogen voor mij overkomen:
Apparat, Baxter Dury!, Beirut!, David Byrne!, Joy Crookes, Kevin Morby, Sierra Ferrell! en Westside Cowboy
Wat wereldmuziek met Arp Frique & The Perpetual Singers, Derya Yıldırım & Grup Şimşek!, Kin’Gongolo Kiniata en The Mary Wallopers!
En Mind Enterprises (omdat er toch ook 1 Schlagerfestivalact mag zijn 😉)
Baxter Dury: die wil ik wel zijn, puur omdat hij de zoon is vzn z’n vader!

Users who are viewing this thread