Rock Werchter 2026

We hebben dat in het verleden nog gedaan, en toen was ineens alles anders.
Ik dacht juist dat dit in het verleden een leidraad bleek te zijn die vaker wel dan niet bleek te kloppen. Maar goed, we gaan het zien. Ik vind het trouwens wel een logische volgorde op de site als het zo uitkomt. Gorillaz na Twenty One Pilots, The Prodigy voor M&S op de main is ook logisch qua aankondiging en TLDP als Barnhead.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik dacht juist dat dit in het verleden een leidraad bleek te zijn die vaker wel dan niet bleek te kloppen. Maar goed, we gaan het zien. Ik vind het trouwens wel een logische volgorde op de site als het zo uitkomt. Gorillaz na Twenty One Pilots, The Prodigy voor M&S op de main is ook logisch qua aankondiging en TLDP als Barnhead.
The Lumineers -> The Prodigy -> Mumford & Sons is veel dingen, maar 'logisch' is niet het eerste woord dat in mij opkomt...

• Leuk
Waarderingen: yannickd
The Lumineers -> The Prodigy -> Mumford & Sons is veel dingen, maar 'logisch' is niet het eerste woord dat in mij opkomt...
Als er een iets is wat Rock Werchter niet is, dan is het logisch, toch niet in het programmeren. Met P!nk - Rammstein als de meest legendarische combinatie.

Ik stond vooraan toen dus ik weet het niet zeker, maar puilde die in 2024 niet al volledig uit?
Ja, die zat bomvol in 2024.
Maar moet je eens naar hun Vorst Nationaal show gaan kijken op Ticketmaster. Dramatisch hoeveel plaatsen daar nog voor vrij zijn.
Dat Royel Otis boven hen staat op de website zegt mij dat die hun Vorst Nationaal beter verkocht hebben dan die van TLDP...

The Last Dinner Party staat midden van de dag op de main, lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Qua aankondiging. Logisch dat The Prodigy op de main staat omdat ze een losse aankondiging kregen in een week dat er allemaal main namen een losse aankondiging kregen ;)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ja, die zat bomvol in 2024.
Maar moet je eens naar hun Vorst Nationaal show gaan kijken op Ticketmaster. Dramatisch hoeveel plaatsen daar nog voor vrij zijn.
Dat Royel Otis boven hen staat op de website zegt mij dat die hun Vorst Nationaal beter verkocht hebben dan die van TLDP...

The Last Dinner Party staat midden van de dag op de main, lijkt me.
Awel dat was eerder mijn punt, dat TLDP eerder op de Main gaat staan. Rond 18u? Royel Otis in The Barn op een hogere spot?

• 100
Waarderingen: MrScissorhands
Qua aankondiging. Logisch dat The Prodigy op de main staat omdat ze een losse aankondiging kregen in een week dat er allemaal main namen een losse aankondiging kregen ;)
Er hebben al meerdere Barn-namen in het verleden een aparte aankondiging gekregen. Het is maar wat de artiest eist. Aparte aankondiging zegt niet persé iets over positie/podium.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Users who are viewing this thread