Pinkpop 2026

ja? je denkt dat de zaterdag headliner stof doet opwaaien?
Happy If You Say So GIF

Ik wordt hier toch eerder zenuwachtig van ipv verheugd. Ook het bericht van @elo eerder over de legendarische forumdag geeft mij de kriebels...
Het is voor mij ook juist Beangstigend! Euforische maandag op die forum zou anders klinken😅

Legendarische forumdag geeft mij het gevoel dat er veel haters als lovers zullen zijn! Zou het dan toch Volbeat zijn.. de naam die er maandag een gekkenhuis van maakt op dit forum!

• Leuk
Waarderingen: colette283
Droomheadliners...

Vrijdag... Yungblud met als special guest Aerosmith (jong en oud samen op podium)

Zaterdag Lady Gaga

Zondag Foo Fighters

En toen werd ik wakker 😂
Op Yungblud zou ik niet rekenen. Die is bevestigd voor vrijdag op Hurricane/ zaterdag Southside en heeft as we speak een deel van zijn tour gecanceld omdat hij rust moet nemen. Volgend jaar nog 0 momenten met 3 shows achter elkaar, dus die kun je afstrepen.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Het is voor mij ook juist Beangstigend! Euforische maandag op die forum zou anders klinken😅

Legendarische forumdag geeft mij het gevoel dat er veel haters als lovers zullen zijn! Zou het dan toch Volbeat zijn.. de naam die er maandag een gekkenhuis van maakt op dit forum!
Die zijn volgens mij alleen de zondag nog beschikbaar dus dan zouden de Foo's afgevallen zijn.

Die spelen dan op Noord.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Mag toch hopen dat Pinkpop maandag niet met drie headliners komt die al weken eerder bekend gemaakt hadden kunnen worden

Zou wel weer typisch Pinkpop zijn, maanden wachten en dan een paar dagen na dat iedereen zijn tickets voor RW binnen heeft met hun lineup komen

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Mag toch hopen dat Pinkpop maandag niet met drie headliners komt die al weken eerder bekend gemaakt hadden kunnen worden

Zou wel weer typisch Pinkpop zijn, maanden wachten en dan een paar dagen na dat iedereen zijn tickets voor RW binnen heeft met hun lineup komen
Dit is toch precies de samenvatting van dit forum de afgelopen maand?

Mis het paradiso moment!
Mischien in een soort van livestream maandag? Vrijdag... beginnend van onderaan en eindigen met de headliner
Zaterdag.. zondag etc.!

Dat klap hier heb je het kan ik altijd slecht verwerken 😝

Users who are viewing this thread