Nou, ik heb de keuze gemaakt om ook in de presale een ticket te scoren. Begon toch te erg te kriebelen & had nog een boel ticketmaster bonnen van mijn laatste verjaardag liggen, dus dat scheelde een hoop! Aankomende zomer dus sws aanwezig bij BKS, de cross (vooral voor het bier...), waarschijnlijk lowlands... en dan DTRH! Want wat een vette line-up zeg!
Ik mis zoals anderen gezegd hadden wel wat gitaren op de line-up, maar die komen er vast nog wel bij. En met good old de staat ga ik weer terug in mijn jeugdrocksentiment & all them witches is leip!!
Sticks als special guest, deze man had ik dus laatst in Hedon gezien met zo'n beetje heel opgezwolle & fakkelbrigade. Als de show op DTRH ook maar half zo episch als daar wordt, maak je borst dan maar nat. Naja, of niet, van al dat zweet werd ik ook flink nat.
Namen waar ik echt flink blij mee ben: Little Simz (als headliner!), Florence + the machine, David Byrne, Loyle Carner, All them Witches, Matt berninger, de staat, sticks! (Zwolle represent!), Zwangere guy.
Namen die mij interessant lijken (mede door jullie, forumhelden): The xx, cmat, apparat, oklou!
En dan moet ik nog verder inluisteren. Zin in!!