Rock Werchter 2026

Voor de Barn, daar zijn ongeveer 8 topplaatsen mogelijk, grootste kanshebbers (en meest realistische):
- David Byrne
- A Perfect Circle
- Tamino
- Pixies
- Prodigy (als dit effectief uitkomt?)
- Paul Kalkbrenner (eindelijk eens barn?)

Ik zie daar op zijn Werchters ook wel weer een Xavier Rudd verschijnen. Little Simz gaat richting Main volgens mij.
0/6 vrouwelijke acts. Met daarbij qua headliners: 1/6 (ofja, vijf als je Moby geen headliner, maar een sub vindt).. 🫠

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Ja, Ronquières Festival vermeldt bij Oscar & the Wolf: "en exclusivité cet été", maar zonder regio. Kan ook perfect Waalse exclusiviteit zijn.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Oscar zorgt wel iedere keer voor een energieke show, spreekt tegen wat hier even voor staat. En hij is al sub/co geweest. Komt hier sowieso commentaar op, maar niet om het hier weer te doen ontploffen, wat wordt voorspeld.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik hoop zo hard op een kutact morgen. Dan gaat het hier pas leuk worden. Uiteindelijk ook niet zo een ramp. Dat geeft je de mogelijkheid om wat andere dingen te ontdekken. Er zal altijd wel iets degelijk tegenover staan.

• Haha
Waarderingen: emilejol
Ik hoop zo hard op een kutact morgen. Dan gaat het hier pas leuk worden. Uiteindelijk ook niet zo een ramp. Dat geeft je de mogelijkheid om wat andere dingen te ontdekken. Er zal altijd wel iets degelijk tegenover staan.
Behalve vorig jaar toen we de keuze hadden tussen Maneskin en James Arthur

Ok ik ga maar gewoon van het ergste uit: Lewis Capaldi.

Dat is schematechnisch behoorlijk atypisch maar zie geen andere opties die voldoen aan de omschrijving + groot genoeg zijn.

Boone voldoet niet aan de omschrijving. Alex Warren is niet in de buurt en Rag'n'bone man en Louis Tomlinson zijn geen sub (en godzijdank ook niet in de buurt).

Meevallers zouden Hozier of Sam Smith zijn maar die zitten nog niet in de roulatie…

Of zoeken we een vrouw?? 🧐

Laatst bewerkt:
Toch wel gek als ze de presale ingaan zonder pakketje met namen
De ticketverkoop starten met twee artiesten per dag bekend?

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan

Users who are viewing this thread