Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Belangrijker is natuurlijk welke absolute kutact morgen wordt aangekondigd:
- The Lumineers
- Benson Boone
- Rag 'N Bone Man? Waarom niet!
- Teddy Swims
- Macklemore
- The Offspring
Voor de Barn, daar zijn ongeveer 8 topplaatsen mogelijk, grootste kanshebbers (en meest realistische):
- David Byrne
- A Perfect Circle
- Tamino
- Pixies
- Prodigy (als dit effectief uitkomt?)
- Paul Kalkbrenner (eindelijk eens barn?)
Ik zie daar op zijn Werchters ook wel weer een Xavier Rudd verschijnen. Little Simz gaat richting Main volgens mij.
Oscar zorgt wel iedere keer voor een energieke show, spreekt tegen wat hier even voor staat. En hij is al sub/co geweest. Komt hier sowieso commentaar op, maar niet om het hier weer te doen ontploffen, wat wordt voorspeld.
Ik hoop zo hard op een kutact morgen. Dan gaat het hier pas leuk worden. Uiteindelijk ook niet zo een ramp. Dat geeft je de mogelijkheid om wat andere dingen te ontdekken. Er zal altijd wel iets degelijk tegenover staan.
Belangrijker is natuurlijk welke absolute kutact morgen wordt aangekondigd:
- The Lumineers
- Benson Boone
- Rag 'N Bone Man? Waarom niet!
- Teddy Swims
- Macklemore
- The Offspring
Ik hoop zo hard op een kutact morgen. Dan gaat het hier pas leuk worden. Uiteindelijk ook niet zo een ramp. Dat geeft je de mogelijkheid om wat andere dingen te ontdekken. Er zal altijd wel iets degelijk tegenover staan.
Ok ik ga maar gewoon van het ergste uit: Lewis Capaldi.
Dat is schematechnisch behoorlijk atypisch maar zie geen andere opties die voldoen aan de omschrijving + groot genoeg zijn.
Boone voldoet niet aan de omschrijving. Alex Warren is niet in de buurt en Rag'n'bone man en Louis Tomlinson zijn geen sub (en godzijdank ook niet in de buurt).
Meevallers zouden Hozier of Sam Smith zijn maar die zitten nog niet in de roulatieā¦
Stuk liever Lewis dan Benson alleszins. Lijkt me nu wel geen naam waar hier een hele dag roering over zou zijn. Beetje spijtig van de hoge spot, maar wel iemand die het gewoon zou verdienen.