Rock Werchter 2026

I interpret it:
First 4 closing positions.
Next, the co's.
And in that respect, The Prodigy would do Barn, otherwise they would be TOP?

Don't give me hope.
Exactly, they’d be listed above TOP and Moby. Glad to have helped 😂

Lorde announced on Thursday and the leak is still correct

• Leuk
Waarderingen: nooley
Ik het interpreteer het:
Afsluiters eerste 4.
Vervolgens de co's.
En in dat opzicht zou The Prodigy toch Barn doen want anders stonden ze voor TOP?

Don't give me hope.
Prima als The prodigy in de barn staat. Daar zou ik eventueel ook nog wel eventjes een kijkje komen nemen.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Prima als The prodigy in de barn staat. Daar zou ik eventueel ook nog wel eventjes een kijkje komen nemen.
Kan wel een epische show worden in die tent. Soortgelijks had ik dan wel liever Pendulum gezien maarja.

Geef ons maar een poster na het pakket morgen/overmorgen.

Prodigy blijft een rare naam om voor RW nu voor de proppen te komen. In 2023 nog headliner op het 'kleine' festival Vestrock. En een typische Paaspop naam. Doet me een beetje aan Faithless denken, een band die zonder haar charismatische leider verder wil en probeert op een hoger niveau te komen. Maar dan moet vaststellen dat haar glorietijd voorbij is.
Ze stonden ook op Dauwpop in dat jaar. Ik heb er van genoten, maar ze leunen enorm op hun vroegere werk en dito visuals, maar het mist wel iets nu.

Is Teddy Swims niet gewoon barnheadliner? Volgensmij is hij groot, maar bij lange na niet groot genoeg om sub/co-headliner te zijn.. Volgensmij spreekt hij ook niet echt publiek aan wat regelmatig op festivals komt.

• Haha
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread