Rock Werchter 2026

Ik ruik Macklemore. :(
Ik doe ook maar wat analyse.
KOL valt af door UK data, Lorde en TWOD lijken niet te touren in hun week.

Dan moet je denken, wat blijft er nog over voor de grote massa te paaien? Die nood hebben aan makkelijke en bekende namen. Waar ze niet kunnen op zagen zoals bij The xx.

En dan kom ik finaal uit bij iets niets positiefs. Voor hier dan toch.

Ik ben echt wel fan van deze bovenkant. En er is nog genoeg in de buurt wat kan zorgen voor een top line up:

interpol, Wolf Alice, The last diner party, the Blaze, Cmat, Kasabian, Matt Berninger, David Byrne, Pixies, A perfect Circle, Holly Humberstone, The Warning, Little Simz, Beirut, Harry Mack, Florence Road, Folk Bitch Trio.

Ik doe ook maar wat analyse.
KOL valt af door UK data, Lorde en TWOD lijken niet te touren in hun week.

Dan moet je denken, wat blijft er nog over voor de grote massa te paaien? Die nood hebben aan makkelijke en bekende namen. Waar ze niet kunnen op zagen zoals bij The xx.

En dan kom ik finaal uit bij iets niets positiefs. Voor hier dan toch.
The Lumineers! Hey ho!

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Lany Paret en swissepfan
Morgen zullen we een eerste bilan kunnen opmaken, maar voor de gemiddelde 20-30-jarige lijkt dit so far echt een heel bleke line-up qua grote namen te worden.

Zeer anekdotisch, maar bij onze groep was er vorig jaar massaal interesse en kochten we met 18 mensen tickets op dag 1 van de verkoop. Nu ziet het er naar uit dat er letterlijk niemand van die groep (combi) zal gaan.

Ik geef mijn mening over de line-up, net zoals iedereen, en ik vind het een achterhaalde line-up die niet meer van deze tijd is. Dat er dan iemand het woord 'boomer' op zichzelf betrekt maakt mij nog niet denigrerend. Het woord wordt 9/10 keer gecharcheerd of ironisch gebruikt. Ik word zelf ook constant voor boomer uitgemaakt. Niet zo onzeker doen mensen.

• Sad
Waarderingen: Piranha43
We kunnen gewoon besluiten dat Werchter een festival is voor de grote massa en dat er dus moet geboekt worden naar grootste gemeenschappelijke deler?

Dat mensen nog verrast zijn dat de moeilijkste boekingen niet meer geboekt worden. Werchter is geen Roskilde hé.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread