Rock Werchter 2026

Mooie boeking! Benieuwd waar ze zullen staan, in The Barn zou fantastisch zijn en dan ga ik ook wel even balen dat ik er niet bij ben.

Ondanks dat de écht vette vis dit jaar ontbreekt, begint het toch wel een stacked bovenkant te worden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
zijn er echt mensen die Lorde willen zien komen, op een headlinerplek notabene? is dat niet diegene die haar publiek vroeg om te zwijgen om dan zelf kattevals verder te zingen?
Heel graag zelfs. Was vorige keer fantastisch in The Barn, net als in de Lotto Arena en Afas en hopelijk binnenkort ook in Vorst. 😉

Haha, wat een onzin dit. Ik zie haar zelf volgende week dus vind het geen ramp als er een lekkere boomerband voor in de plaats komt. Maar voor Werchter (en de toekomst van Werchter) zou Lorde een fijne boeking zijn, die de huidige line up weer een klein tikkie afstoft.

Om dezelfde reden: kom vooral maar door met een Addison Rae of Jennie…
Nog nooit van gehoord, maar als 1 van die 2 minder vals zingen dan Lorde mogen ze al gerust haar plaats overnemen :)

1 band van de 80's
3 van de 90's en
en de andere later.
valt nog goed mee qua boomergehalte denk ik dan.

al begrijp ik wel dat er nog iets voor de echte jeugd bij mag komen :)

Nog nooit van gehoord, maar als 1 van die 2 minder vals zingen dan Lorde mogen ze al gerust haar plaats overnemen :)

1 band van de 80's
3 van de 90's en
en de andere later.
valt nog goed mee qua boomergehalte denk ik dan.

al begrijp ik wel dat er nog iets voor de echte jeugd bij mag komen :)
Lorde is live alles behalve vals.

• Leuk
Waarderingen: nooley
Persoonlijk geen fan van de laatste aankondiging. Ik heb ze 2 x een kans gegeven en deze vaste combi bezoeker is toen telkens vroeger vertrokken (met vele anderen naar mijn gevoel). Ik zie die ook niet meer op de main staan. En al zeker niet voor Mumford & Sons waarover ergens stond dat deze zouden afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Wat ik me vooral herinner van de 2015 editie dat er constant werd geroepen: "are there any fucking Prodigy Warriors here"
In 2015 heb ik het concert niet uitgezien.
Ik vond er toen niets aan.
Misschien geef ik het nog eens een kans?
De laatste recensies waren nu toch ook niet zo goed.
Blijkbaar was het op Glastonbury wel een feest.

Het zal misschien een wederkerend fenomeen zijn, maar de nostalgische acts zijn de laatste jaren super trendy en instant uitverkocht.

Mss te kort door de bocht, maar in depressieve tijden (oorlog, covid, besparingen,...) willen we het gevoel van onze onbezonnen jeugd oproepen en gaan we massaal naar bands van onze jeugd terug kijken

• Leuk
Waarderingen: koolket
Heel eerlijk, maar dit is toch geen sub? Barnhead max. En dat vindt ik al vrij hoog. Na de dood van Keith is The prodigy echt vergane glorie...

Barnhead vs sub.
Ik denk dat de afgelopen jaren barnheads aansprekender namen zijn geweest dan de subs.
The Prodigy is vergane glorie, maar wel bij iedereen bekend. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er staan als dansafsluiter ná Mumford and Sons.

Waarom zouden ze niet gewoon na Mumford & Sons op de Main Stage staan? De banjo’s van 22:00-23:30 en dan The Prodigy van 00:30 - 02:00. Lijkt me veel logischer dan andersom of dan The Prodigy in de Barn te zetten.
Omdat ze niet zo groot zijn.

Wat ik me vooral herinner van de 2015 editie dat er constant werd geroepen: "are there any fucking Prodigy Warriors here"
Ja, op basis van 2015 hoeft het van mij allemaal niet. Beelden van Glastonbury geven de burger wel weer moed.

Barn lijkt mij niet passen. Daar zijn ze toch echt een maatje te groot voor.

Users who are viewing this thread