Rock Werchter 2026

Lorde - Mumford
TWOD - The XX
TOP - Gorillaz
Moby - The Cure

Heerlijk en geweldig veel zin in.

En toch: een beetje stoffig. Plus in een ideale wereld zie je Moby en TWOD niet voor 75% in het daglicht. Al gaat die vlieger wel op voor het gros van de acts op de subspot, zeker ook voor Lorde.

Nu nog een paar goeie namen erbij in de breedte en mijn dagticket voor zondag is sowieso binnen. Heel blij met Moby - The Cure!

Goh! Fijne aankondiging zeg! Niet verwacht dat ik die ooit live zou gaan zien. Die zondag bevalt me nu al enorm. Ben nu ook wel echt toe aan een pakketje om wat zekerheid te geven. Twijfel namelijk stiekem toch wel een beetje om even te onderzoeken hoe haalbaar mad cool is

Ik ben blij met Moby. Je verwacht op dit moment geen aankondiging van een Barnhead, maar ik sluit het ook niet helemaal uit. Vóór the Cure op mainstage betekent dat hij rond 20.30 zou moeten starten (aangenomen dat the Cure 2 uur gaat spelen) en dan begint het net te schemeren als Moby klaar is. En ja, het gaat druk worden in de Barn, maar in dat scenario weten we nog niet wat de co-headliner gaat zijn.

Nee, voor The Cure op Main stage
Beetje spijtige volgorde wel. Blijkbaar zijn Robert Smith en de zijnen niet te paaien met het idee van een dansact als aftershow. Op deze manier gaat er al heel veel energie vervlogen zijn wanneer het eindelijk hun beurt is. :)

Hopelijk een goed tegenprogramma, Moby eens aan het inluisteren maar doet niet heel veel met mij. Maar zolang TWOD op werchter komt ben ik content
Moby is zo veelzijdig ... Bekijk zijn optreden in het Sportpaleis op YouTube of op de line-up pagina van Rock Werchter, gaat al een veel beter beeld geven dan zijn muziek te streamen.

In een ideale wereld zou Moby achter The Cure moeten staan.

Ik vrees dat het contrast voor veel mensen te groot ga zijn na het dansbare van Moby om dan te schakelen naar de moeilijker behapbare muziek van The Cure.
Zo moeilijk behapbaar is de muziek van the Cure toch niet. Met een dwarsdoorsnede van hun discografie, naast een paar tracks van Songs of a Lost World, is het voor veel mensen herkenbare muziek.

The Cure after Moby... Everything in my body shouts that feels so wrong. Moby should be the party after The Cure to end this beautiful weekend.

• Leuk
Waarderingen: triarc
Er is daadwerkelijk 0 hype rondom de moby aankondiging. Ik zit in 2 whatsapp groepen over rock werchter en nog niemand heeft er iets over gezegd.
Hetzelfde :ROFLMAO: Ik ben degene die mijn vrienden moet warm maken, ik durf niet te sturen deze keer.

• Leuk
Waarderingen: b_giel
Er is daadwerkelijk 0 hype rondom de moby aankondiging. Ik zit in 2 whatsapp groepen over rock werchter en nog niemand heeft er iets over gezegd.
Zal van de generatie afhangen. In onze whatsapp groepen heb je 2 generaties. Die van eind de 30 zijn enthousiast, die van begin 20 reageren niet echt.

• Leuk
Waarderingen: b_giel en swissepfan

Users who are viewing this thread