Pinkpop 2026

Haha sowieso zaten we er hier eigenlijk ieder jaar wel naast, dus het zou wel gaaf zijn als we het een keer goed hebben.

Haha sowieso zaten we er hier eigenlijk ieder jaar wel naast, dus het zou wel gaaf zijn als we het een keer goed hebben.
Denk dat iedereen wel denkt dat het The Cure en FF worden maar nu moet die laatste nog :p maar een score 2/3 zou al goed zijn.

Heb een gevoel dat het weer enorm gaat tegenvallen voor 2026, als ik al de verwachtingen teruglees.
Gelukkig komen niet alle verwachting uit.
En anders kun je er altijd nog over praten.

Vol verwachting klopt mijn hart.
Wie als headliner speelt, heel hard.
Op mijn verlanglijstje the Foo's bovenaan.
Hoop dat Sint Pinkpop daar in mee kan gaan.
De line up moet goed, niet slechter.
Anders ga ik naar Rock Werchter.

Ik hoop echt een beetje op de gouden tip morgen op de socials. Als het morgen stil blijft weten we misschien voor het eind van de volgende week nóg niks.

Nou Concert at sea komt volgende week donderdag met namen..... zijn zelfs hun dan eerder met namen dan PP ...... zou daar overigens lenny kravitz verwachten....

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: PJ en Joslittel
Vol verwachting klopt ons hartje 😉 Volgende week de eerste drop verwacht ik ook! Maar als we eens verder kijken: Fontaines DC hoop ik echt op als sub! Die hebben nog niets staan en op LL vorig jaar top! Verder zal War on Drugs ook nog een optie zijn. En in de tent Haunted Youth.

Reeel of kansloos?

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Vol verwachting klopt ons hartje 😉 Volgende week de eerste drop verwacht ik ook! Maar als we eens verder kijken: Fontaines DC hoop ik echt op als sub! Die hebben nog niets staan en op LL vorig jaar top! Verder zal War on Drugs ook nog een optie zijn. En in de tent Haunted Youth.

Reeel of kansloos?
Verwacht geen enkele van deze 3, al mogen ze allemaal doorkomen. Maar denk dat Fontaines effe een verdiend snipperjaartje gaan nemen

Reeel of kansloos?
Als The War on Drugs komt, hoop ik wel dat ze in de tent staan. Past qua intieme sfeer veel beter bij hun muziek. Dan maar lekker druk.

ik denk dat de combinatie Foo Fighters/ Volbeat ook wel iets teweeg kan brengen?
Klopt wel maar indd kol en 21p trekt ook een generatie aan en onderandere kol kent de iets oudere onderons ook, en daarbij de meeste die doorgaans muziek luisteren al dan niet onderweg ook 21p

Ik gun jou Volbeat van harte, maar hoop persoonlijk dat die dan op een andere dag staan. Als de Foo Fighters komen, is er wel een kans dat we daar wen familie dagje van maken, maar ik vind Volbeat echt verschrikkelijk.
Om eerlijk te zijn, ben ik dit voorledig met je eens. Dan verspreid je de genres een beetje over het hele weekend, wat dan misschien weer positief kan uitvallen voor de weekend tickets afhankelijk uiteraard van wat er verder van genres en dus artiesten op de Line up staat. En nee ik vind Volbeat alles behalve verschrikkelijk. Maar er vanuit gaande dat de meeste die voor de ff zullen gaan ook voor andere artiesten in dat genre gaan en dat is dus dan onderandere ook Volbeat.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan

Users who are viewing this thread