Rock Werchter 2026

Ziggo Dome:

Bekijk bijlage 16944

Afas Dome:

Bekijk bijlage 16945

Barn (ik kon niet echt een betere overzichtsfoto vinden maar jullie kennen hem allemaal gelukkig wel 😅):

Bekijk bijlage 16946
Als ik die barn zie krijg ik weer heimwee.

Snow Patrol, Bloody Beetroots, Underworld, Editors, LONDON GRAMMAR(!) , New Order, Nine Inch Nails, Soulwax, Goose, Franz ferdinand, Chase&Status, Bloc Party, First Aid Kit, Vitalic enz en enz

Daar heb ik al veel moois gezien , heerlijk!

Ik zie Moby echt nog een Barn-head worden. Lijkt me niet dat die de allerhoogste eisen heeft en zeker kan gecharmeerd worden door de unieke setting. Ik zie het toch gebeuren, net als Lorde onder Mumford & Sons of The XX.

Moby in The Barn zou toch heel verrassend zijn? Die heeft op Play meer wereldhits staan dan enkele aangekondigde headliners... Ik zou het graag zien gebeuren, daar niet van. Headliner op de Lokerse lijkt me dan meer voor de hand liggend.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Moby in The Barn zou toch heel verrassend zijn? Die heeft op Play meer wereldhits staan dan enkele aangekondigde headliners... Ik zou het graag zien gebeuren, daar niet van. Headliner op de Lokerse lijkt me dan meer voor de hand liggend.
Anderzijds is die plaat al wel meer dan een kwarteeuw oud intussen.

• Leuk
Waarderingen: Mjz
Meer algemeen - één iets zwaardere naam had wel veel gedaan denk ik. Be it een SOAD, Muse, Pearl Jam,... Net daarom dat ik wel zit te wachten op een Jack White, The Offspring, zelfs Kings Of Leon. Om dan met die sub/co/barnhead posities wat evenwicht te bieden.
Yes hier ook, iets met meer pit ontbreekt wel bovenaan dit jaar

• Leuk
Waarderingen: Neeltje en RuneBrico
Anderzijds is die plaat al wel meer dan een kwarteeuw oud intussen.
Nog es concert van vroeger en setlist wat gecheckt nu hij in de buurt is en verbaasde me wel hoeveel liedjes van Moby er hits zijn geweest. Lang geleden, maar dat geldt voor heel wat namen. Als ie er staat, zal het wel door ruim publiek gesmaakt worden. Ook omdat het zo lang geleden is.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan en Mjz
Nog es concert van vroeger en setlist wat gecheckt nu hij in de buurt is en verbaasde me wel hoeveel liedjes van Moby er hits zijn geweest. Lang geleden, maar dat geldt voor heel wat namen. Als ie er staat, zal het wel door ruim publiek gesmaakt worden. Ook omdat het zo lang geleden is.
Goh , heb hem verleden jaar gezien in het Sportpaleis en dat was van begin tot eind een feestje. De veel jongere generatie gaat toch mee denk ik met hits als Honey, Why Does My Heart..., Go, In This World, Hymn en Feeling So Real. Zet die als afsluiter in de Barn en die gaat uitpuilen. 🥳

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ten tijde van Play stond Moby in de kleinere Piramide tent.

Lauren Spencer Smith zou een mooie naam zijn als 2e in de Barn, leuk laatste album

Bijlagen

• Screenshot_20251113_133645_Instagram.jpg
    Screenshot_20251113_133645_Instagram.jpg
    259,3 KB · Weergaven: 46

Users who are viewing this thread