Graspop Metal Meeting 2026

Boneyard en The Crypt kunnen toch niet uitverkopen? Volgens mij zit er geen limiet op hoor.

Combi zal niet supersnel uitverkopen, zoals gezegd tenzij de donderdag TBC ineens een hele grote blijkt te zijn. Hebben het dan over de categorie (daar gaan we weer) Metallica, Rammstein, SOAD, Linkin Park, AC/DC. Die kans is 0,01%. Als het een Ghost of Deftones wordt, zal het geen stormloop veroorzaken (niks ten nadele van beide bands trouwens, die ik hoog aansla).

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Boneyard en The Crypt kunnen toch niet uitverkopen? Volgens mij zit er geen limiet op hoor.

Combi zal niet supersnel uitverkopen, zoals gezegd tenzij de donderdag TBC ineens een hele grote blijkt te zijn. Hebben het dan over de categorie (daar gaan we weer) Metallica, Rammstein, SOAD, Linkin Park, AC/DC. Die kans is 0,01%. Als het een Ghost of Deftones wordt, zal het geen stormloop veroorzaken (niks ten nadele van beide bands trouwens, die ik hoog aansla).
Kan me wel voorstellen dat er een capaciteit opzit.
Zij weten inmiddels wel wat het aantal camping/festival ticket verhouding is.

Kan me gerust voorstellend dat de max capaciteit 80% is.
Daarmee een onderlinge verdeling tussen de boneyard en crypt.

Dus kan best zijn dat een crypt uitverkoopt na 25k kaartjes

• Leuk
Waarderingen: saurus
Kan je na nieuwjaar op een bepaald moment ook drank- en eetbonnen in voorverkoop verkrijgen? Verder is alles aangekocht🤘.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Kan je na nieuwjaar op een bepaald moment ook drank- en eetbonnen in voorverkoop verkrijgen? Verder is alles aangekocht🤘.
Dat kan zeker ja

Je koopt je munten digitaal in de voorverkoop tegen een lagere prijs, die zijn dan direct aan je festivalbandje gekoppeld

Weet niet precies wanneer die voorverkoop begint maar die eindigt ongeveer 1 a 2 weken voor de start van het festival en kan niet uitverkocht raken dus je kunt in april of mei rustig je muntjes kopen zonder stress

• Leuk
Waarderingen: Shuliv
Dat kan zeker ja

Je koopt je munten digitaal in de voorverkoop tegen een lagere prijs, die zijn dan direct aan je festivalbandje gekoppeld

Weet niet precies wanneer die voorverkoop begint maar die eindigt ongeveer 1 a 2 weken voor de start van het festival en kan niet uitverkocht raken dus je kunt in april of mei rustig je muntjes kopen zonder stress
Merci. Dacht het wel.

Stel je een voor dat dit wel uitverkocht kan geraken.

'Eet- en drankbonnen uitverkocht. We zitten aan de maximale bierlevering' 😅

Iemand enig idee hoelang het lopen is naar The Crypt ten opzichte van The Boneyard?
Vanaf mijn tent op The Crypt tot aan de ingang van het festivalterrein was 25 minuten lopen. Echt heel goed te doen en ook erg gezellig zo terug over de Boneyard Boulevard en het bospad.

• Leuk
Waarderingen: Skut10
Ik hoop wel dat de camping Inferno niet elk jaar met €50 gaat stijgen.
Tip-up prijs :
2024 : €399
2025 : €449
2026 : €499

Gaat er wel wat over ja.. zeker als ze zo'n fouten maken.
Iedereen naar de boutique proberen pushen vrees ik..

Net voorbij zien komen in de andere tropics. Een uitgebreidere mad cool leak

Dus deftones dan maar met potlood opschrijven voor donderdag?

Ik zou er alvast erg blij van worden
Bekijk bijlage 16856
Een like voor de line up maar niet voor Deftones als headliner op Graspop

Ik verduidelijk

Ja gewoon Deftones ... Ik vind dat een saaie band. Als ik dan ook nog hoor van nota bene fans dat onder andere hun optredens op Groezrock 2017 en dergelijke ondermaats waren ... Ja dan vraag ik me af wat die als headliner komen doen. Dan heb ik nog liever Ghost of Bad Omens

Maar als die line up klopt, is het wel zeer sterk geboekt. Die 8ste juli is uiteindelijk een mooie line up waar ik als inwoner van Spanje zeker zelfs naar toe zou gaan. Vooral voor Foo Fighters. Met Sabrina Carpenter hebben ze een van de bekendste pop fenomenen van dit jaar, zelfs ik ken haar. En met Guns N' Roses EN Foo Fighter's hebben ze gewoon 2 sterke Rock headliners, los van Axl zijn stem. En mijn guilty please Ging Blud staat er ook

Nog een grappige anekdote trouwens. Ik was me trouwens weer goed aan het opwinden want ik las iets met Julio en dacht "Ma wa is dat nu weer voor nen onnozele paddestoel en hoe kan iets dat ik niet ken nu headliner zijn boven Foo Fighters". En toen had ik door dat Julio apparently het Spaanse woord is voor juli 😅

Edit. Ging is Yung. Mijn auto correct doet soms raar

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread