Pinkpop 2026

zal je zien dat Pinkpop de 17e komt 🙈
Maakt me in principe niet uit, zolang de namen maar goed zijn. Tot die tijd houd ik mijn hart vast want het blijft toch Pinkpop...

Met al die grote namen in de omloop zou je zeggen dat moet een top editie worden.

Ik zet nu mijn geld in op The Cure - Sabrina Carpenter - Foo Fighters
The Cure is dan semi-bevestigd door de fanclub, Foo's lijken ook steeds zekerder en ze moeten/willen nog een (vrouwelijke) popnaam dus dat lijkt me Carpenter

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Ah ik zie dat Pinkop volledig van Mojo is. Dus we kunnen beter over Mojo spreken. Het is hun festival.

Zelfs het fysieke terrein dat onder 'Megaland Beheer BV' valt heeft Matching Mole BV (een Mojo holding) als aandeelhouder.

Maar als je The Cure en Foo Fighters hebt, ga je daar dan Sabrina Carpenter bij zetten. Het mag van mij pop zijn maar dat is wel echt poppy... de mensen die voor The Cure en FF komen, hebben in de meeste gevallen toch echt niks met Sabrina Carpenter? Lady Gaga (weet dat dat niet gaat gebeuren maar om een voorbeeld te geven) is ook popmuziek en daar word ik vrolijk van maar Sabrina Carpenter is echt mijn ding niet. En ik denk dat er van de 'oudere' garde zo toch heel veel denken? Ik begrijp meer en meer waarom mensen in de tent iets willen tijdens de headliner...

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Maar als je The Cure en Foo Fighters hebt, ga je daar dan Sabrina Carpenter bij zetten. Het mag van mij pop zijn maar dat is wel echt poppy... de mensen die voor The Cure en FF komen, hebben in de meeste gevallen toch echt niks met Sabrina Carpenter? Lady Gaga (weet dat dat niet gaat gebeuren maar om een voorbeeld te geven) is ook popmuziek en daar word ik vrolijk van maar Sabrina Carpenter is echt mijn ding niet. En ik denk dat er van de 'oudere' garde zo toch heel veel denken? Ik begrijp meer en meer waarom mensen in de tent iets willen tijdens de headliner...
Dat heb ik dan weer bij de Foo Fighters. Daar mag wel iets poppy's tegenover staan in de tent.

Das de puzzel die Mojo elk jaar moet oplossen. Zodat je hopelijk een logisch te volgen lijn hebt voor jongeren en ook een voor de groep 30/40ers. Bands als The Cure moet je zeker pakken als ze voorbij komen, maar dat maakt die puzzel er zeker niet makkelijker op.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Denk dat het juist wel kan passen, FF fans zullen The Cure waarderen en The Cure is enorm gestegen in populariteit bij de jeugd die over het algemeen ook fan is van Sabrina. FF fans moeten genoegen nemen met Sabrina en andersom, variërend dagprogramma en je hebt het beste affiche in jaren!

We zitten ons al een tijdje te vergapen aan de grote jongens, maar wie hebben we eigenlijk in gedachten voor de Nederlandse Line Up? Danny Vera Bente Typhoon Diggy Dex Kensington rondé en zo kun je nog wel een poosje doorgaan
Sylvie Kreusch stond in 2022 op PP en dit jaar op Lowlands. Die zie ik graag weer op PP!

• Leuk
Waarderingen: elo
Qua smaak ben ik het met je eens hoor, maar ik denk dat het juist logisch is om heel erg poppy ertussen te zetten. Als je The Cure en Foo's wil zien, zit je al op 2 dagkaarten. Dan kun je voor dat geld dus beter een weekendkaart kopen. Krijg je Sabrina er gratis bij. Mensen die alleen Sabrina willen zien, kopen dan een dagkaart of misschien ook een weekendkaart als ze The Cure en Sabrina willen zien. Alleen maar logisch om pop tegenover rock te zetten vanuit het perspectief van de organisatie.

Users who are viewing this thread