Pinkpop 2026

Ik kan het fout hebben, maar er is beweging in Landgraaf.
Net even op Pinkpop.nl gekeken......pop up'je om app/snelkoppeling te installeren.
Wordt het dan toch nog maandag?????

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en ChrisV
Net even op Pinkpop.nl gekeken......pop up'je om app/snelkoppeling te installeren.
Hungry Cookie Monster GIF by Sesame Street

Op de Engelstalige versie van de website staan de kopjes 'Friday', 'Saturday' en 'Sunday' wel al klaar. Geen idee of dat recentelijk is geplaatst trouwens.

En hoe staan we hier tegenover een Macklemore? Staat begin juli op een Frans festival, dus is in de buurt. En welke plek zou deze krijgen op Pinkpop?

Begin nu toch echt wel ongeduldig te worden, zeker met alle eventuele kanshebbers waar we ‘t al zo lang over hebben. Zo onwijs benieuwd naar de namen.

De camping los koppelen van weekendticket lijkt me best een goed idee. Zeker als weekendticket zelf wat goedkoper wordt en nu ik voor Limburgerhof kies.

En hoe staan we hier tegenover een Macklemore? Staat begin juli op een Frans festival, dus is in de buurt. En welke plek zou deze krijgen op Pinkpop?
ik zou het een prima boeking vinden! Boels helpen met de wc's schoonmaken is wat overdreven. Daarintegen de pinkpop friet uitserveren, zou helemaal top zijn. Grapje natuurlijk!

Begin nu toch echt wel ongeduldig te worden, zeker met alle eventuele kanshebbers waar we ‘t al zo lang over hebben. Zo onwijs benieuwd naar de namen.

De camping los koppelen van weekendticket lijkt me best een goed idee. Zeker als weekendticket zelf wat goedkoper wordt en nu ik voor Limburgerhof kies.
Top, zie ik je daar!

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Nu we toch nog wat tijd te doen hebben. Ik zie Halestorm en Pretty Reckless op veel posters staan. Zijn vgm 2 typische Pinkpop bands. Lijkt me alleen niet dat ze beide gaan boeken, of denken jullie daar anders over?

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Als Pinkpop daadwerkelijk Carpenter, FF en The Cure heeft dan echt een diepe buiging voor ze! Nog steeds hoop op Foo Fighter-Volbeat-Within Temptation achter elkaar al zou het verstandiger zijn om Volbeat op een van de andere dagen te zetten, FF verkoopt die dag toch wel uit denk ik.

Als Pinkpop daadwerkelijk Carpenter, FF en The Cure heeft dan echt een diepe buiging voor ze! Nog steeds hoop op Foo Fighter-Volbeat-Within Temptation achter elkaar al zou het verstandiger zijn om Volbeat op een van de andere dagen te zetten, FF verkoopt die dag toch wel uit denk ik.
Ik hoop echt dat jouw en onze hoop wordt beloond.
Al zegt mijn onderbuikgevoel iets anders.

Dat zou wel echt heel knap zijn dat zijn dan bijna de 3 grootste die rond touren wat lijkt en die drie op een dag FF-Volbeat en WT lijkt me wel erg stacked maar het zou kunnen.

We zitten ons al een tijdje te vergapen aan de grote jongens, maar wie hebben we eigenlijk in gedachten voor de Nederlandse Line Up? Danny Vera Bente Typhoon Diggy Dex Kensington rondé en zo kun je nog wel een poosje doorgaan

Maroon 5 op 3 juli naar BST Hyde Park. Dit is ook een nieuwe naam volgens mij, al hebben zij al eens een concert verplaatst van Goffertpark naar Ziggo. Dus Mojo zal het niet aandurven om hun als headliner op Pinkpop te zetten denk ik.

Nu we toch nog wat tijd te doen hebben. Ik zie Halestorm en Pretty Reckless op veel posters staan. Zijn vgm 2 typische Pinkpop bands. Lijkt me alleen niet dat ze beide gaan boeken, of denken jullie daar anders over?
Ik hoop the pretty reckless 🙏🏼🙏🏼

Users who are viewing this thread