Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
GnR heeft heel goeie klassieke rocknummers maar ik heb ze al een keer of 3 gezien en dit viel altijd tegen. Te langdradig. Axl Rose gaat alle 10 minuten een andere outfit aantrekken (precies een modeshow) en dan geeft Slash telkens een gitaarsolo. Dat is goed voor 1 of 2 keer maar geen 5 keer. De laatste keer dat ik ze gezien heb was op Graspop en daar liep het veld gewoon leeg na 1,5 uur.
Als ze toch komen dan hoop ik echt op maximum 2 uur. Maximum want anders wordt het echt te langdradig. Maar liever iets anders.
Als ze de 'strategie' van vorig jaar aanhouden zouden we volgende week ergens het bericht voor de gouden tip moeten krijgen. Mocht dat het geval zijn kunnen we er denk ik wel vanuit gaan dat we de week van de 17e de eerste namen krijgen en de ticketverkoop start. Al zouden ze wat mij betreft niet vroeg genoeg kunnen beginnen met wat te teasen.
Hier ook dat probleem. Dat heb ik opgelost door standaard de eerste 3 weken van Juni op te geven en te zorgen dat ik halverwege de 3e week terug ben van vakantie, altijd vrij met PP. Dat ik dan die maandag na de vakantie er net zo gehavend uitzie als die perentrailer afgelopen week, tsja.... da's balen voor de baas