Pinkpop 2026

Bente kan je wel opschrijven denk ik. Afhankelijk van hoe de situatie tegen die tijd is zou het zomaar kunnen dat Suzan en Freek nog een rondje festivals gaan doen en hebben er volgens mij nog nooit gestaan? Qua overige NL inbreng gok ik verder nog op Kensington, Dotan, My Baby. Verder hoop ik zelf op The Gathering nog, moet je gewoon hebben nu imo.
Suzan en Freek, Kensington, Dotan indd. En snelle zal ook wel eens een keer komen verwacht ik. En hopen op Within Temptation

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Maria en RalphiePinkpop
Bente kan je wel opschrijven denk ik. Afhankelijk van hoe de situatie tegen die tijd is zou het zomaar kunnen dat Suzan en Freek nog een rondje festivals gaan doen en hebben er volgens mij nog nooit gestaan? Qua overige NL inbreng gok ik verder nog op Kensington, Dotan, My Baby. Verder hoop ik zelf op The Gathering nog, moet je gewoon hebben nu imo.
Bente lijkt me wel een zekerheidje.
Lenny Monsou lijkt me ook wel wat voor PP.

• Leuk
Waarderingen: BvdS
zeg me aub dat dit grappig bedoeld is......

sprak laatst met iemand en die wilde benson boone heel graag zien, want t was zo een lekkere vent, hij had zo een lekker lijf en hij had zo een leuke kleren aan.

eh.......wat??????? :oops: :oops: :oops: :oops:
Makes sense, van zijn muziek moet ie het niet hebben.

zeg me aub dat dit grappig bedoeld is......

sprak laatst met iemand en die wilde benson boone heel graag zien, want t was zo een lekkere vent, hij had zo een lekker lijf en hij had zo een leuke kleren aan.

eh.......wat??????? :oops: :oops: :oops: :oops:
Grapje natuurlijk! Over zijn kleding stijl ben ik iets minder te spreken, al verklaard het wel dat hij zulke hoge noten haalt.

• Haha
Waarderingen: colette283
oh, omdat ik enkel een gerucht over Brazilië langs zag komen, dus niet over Lissabon, vandaar de check. waar had je het gerucht voor Lissabon vandaan?
Info/geruchten komen van insiders/muziekindustrie.
Echter is er natuurlijk geen echt goeie bron vermelding.
Maar als je er naar zoekt komt het steeds wel bovendrijven.
Let op: het is en blijft natuurlijk speculatie.
Maar ook wel weer leuk.

"De wens is de vader van de gedachte"

Ok iedereen mag mij haten maar dit is um voor mij, de headliners voor Pinkpop 2026;

Llana del Rey
Benson Boone
Imagine Dragons

Dan koop ik sowieso een weekend kaart.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ok iedereen mag mij haten maar dit is um voor mij, de headliners voor Pinkpop 2026;

Llana del Rey
Benson Boone
Imagine Dragons

Dan koop ik sowieso een weekend kaart.
Lana vind ik prima; ook helemaal niks tegen nieuwe headliners, maar Benson Boone vind ik wel heel matig.

Mumford and sons vind ik dan 10x leuker (en beter).

Oh, en van haten is natuurlijk absoluut geen sprake!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread