Graspop Metal Meeting 2026

Ach ja....

Anyhow...

Even een kleine vraag is er dit jaar op Graspop bier ?

Is het dit jaar op Graspop muziek met gitaren ?

Is het dit jaar op Graspop muziek met dikke drums ?

En zijn er dit jaar op Graspop bands die ook een beetje schreeuwen ?

En zijn er dit jaar op Graspop wederom gezellige mensen ?

Als deze alle vier (sorry 5) worden af gevinkt dan interesseert het mij echt geen ene fuck meer weer wie komen

Dan ben ik bij al van de partij

(Was al wat 🍺 verder)

Laatst bewerkt:
Ach ja....

Anyhow...

Als deze alle vier worden af gevinkt dan interesseert het mij echt geen ene fuck meer weer wie komen

Count me in!!!😜🤘

• Leuk
Waarderingen: Nightrage en Slyder73x
Dat pintje drink jij toch wel, dus dat is niet echt een spannende weddenschap😉

Hahahaha wel 2 ook

Nondejuuuu ik heb er nu al weer zin in.

En dan een paar graadjes koeler als vorig jaar of af en toe een wolkje

Dan is het top

Vorig jaar was het ook feest met Tom Jones dus wat er ook komt, het komt wel goed...

Ja Ja wie weet het nog

Hahahaha wel 2 ook

Nondejuuuu ik heb er nu al weer zin in.

En dan een paar graadjes koeler als vorig jaar of af en toe een wolkje

Dan is het top

Vorig jaar was het ook feest met Tom Jones dus wat er ook komt, het komt wel goed...

Ja Ja wie weet het nog

Tom Jones is altijd bij Gloryhammer dacht ik

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: saurus en Slyder73x
Elke lineup zonder GNR juich ik toe😜
Maar zonder gekheid, Limp Bizkit zou ik als headliner een tekortkoming vinden. Ben echt fan van ze, maar dan zouden ze wel een echt andere show neer moeten zetten als de laatste doorkomst. Heb echt genoten, maar was niet headliner waardig

Is er eigenlijk een reden waarom Limp Bizkit hier nu al een aantal keer als headliner geopperd werd? Bij hun vorige doortocht(en) waren ze dat toch ook niet? (behalve ooit eens lang geleden, maar was dat dan niet in combo met iets anders, Channel Zero of zo)

Red cold river.
Awaken
Bedankt voor de tips, maar mijn voorzichtige conclusie is dat de hype aan mij voorbij zal gaan. Mijn vriendin kon mijn muzieksmaak nog pruimen voor ik in 2018 onafgebroken naar Graspop ging. Limp bizkit, linkin Park; Korn en op zijn tijd Slipknot vond ze nog wel te pruimen. Maar bury tomorrow, bleed from within, while she sleeps, parkway drive, etc merk ik dat het verschil onoverbrugbaar is geworden. Geen probleem, want met vrienden naar Graspop is sowieso de beste combi 🤣

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Is er eigenlijk een reden waarom Limp Bizkit hier nu al een aantal keer als headliner geopperd werd? Bij hun vorige doortocht(en) waren ze dat toch ook niet? (behalve ooit eens lang geleden, maar was dat dan niet in combo met iets anders, Channel Zero of zo)
Staan als headliner op enkele andere festivals volgend jaar. Hoop ook dat ze maximaal sub zijn.

Ach ja....

Anyhow...

Als deze alle vier worden af gevinkt dan interesseert het mij echt geen ene fuck meer weer wie komen

En zijn er dit jaar op Graspop mensen die tot 5 kunnen tellen? Anders moet ik thuisblijven.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll en Metalhead Liam

Users who are viewing this thread