Rock Werchter 2026

Ik zou inderdaad ook liever wat meer hits en iets minder zever errond, maar goed… Laat ze maar 2 uur spelen 😅
The offspring is al 15 jaar vergane glorie die nog steeds teert op die paar hitjes van rond de eeuwwisseling, maar sure...laat ons die maar van harte verwelkomen en hopen dat de meest populaire popzangeres van het moment weggezet wordt op een dagevent.

Mag het ook allebei?

Wat mij betreft is een Offspring zeker welkom voor een uurtje nostalgisch brullen om 18u, maar een Sabrina Carpenter is exact het soort headliner die deze editie zou kunnen gebruiken als het de lijn uitgaat die we denken.

Als de oudere garde namen als Jack White, The xx, War on Drugs, the Offspring, The Cure en Mumford and Sons krijgt...dan kan een Sabrina er ook vanaf me dunkt.
Als “relevantie” het enige belangrijke is zou ik toch liever Ghost hebben in plaats van Sabrina Carpenter. Passen toch beter op een Werchter en zit ook wat schwung in. Puur muzikaal past ze wel ergens rond 19u maar natuurlijk gaat ze daar nooit staan, dat begrijp ik wel.
Als ze geen ganse dag boeken zoals verleden jaar en SC de enige popprinses is zal wel wat volk het oké vinden.
Hopelijk dan wel geen Moby in de Barn want dan creëer je gewoon een massa verhuis van combi’s naar de tenten.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
The offspring is al 15 jaar vergane glorie die nog steeds teert op die paar hitjes van rond de eeuwwisseling, maar sure...laat ons die maar van harte verwelkomen en hopen dat de meest populaire popzangeres van het moment weggezet wordt op een dagevent.

Mag het ook allebei?

Wat mij betreft is een Offspring zeker welkom voor een uurtje nostalgisch brullen om 18u, maar een Sabrina Carpenter is exact het soort headliner die deze editie zou kunnen gebruiken als het de lijn uitgaat die we denken.

Als de oudere garde namen als Jack White, The xx, War on Drugs, the Offspring, The Cure en Mumford and Sons krijgt...dan kan een Sabrina er ook vanaf me dunkt.
Vergane glorie dat valt goed mee hoor. Verkopen toch nog mooi hun shows. Voor een spot ergens late namiddag 3e laatste komen die nog wel .
En tuurlijk een combinatie van nieuw en oud is t best en zal t ook wel weer zijn zoals altijd 4 dagen met een ruime mooie keuze

Matt Berninger misschien. Maar geen Lorde en dergelijke. Moby zie ik dan weer terecht komen op Lokerse / Suikerrock.
Ik zou Moby juist verwachten omdat het een zeldzame boeking is en ze de dancelijn toch enigzins door willen zetten lijkt mij. Samen met Pendulum en Weval.. achja we gaan zien. Moby zou voor mij persoonlijk al boven aan mijn lijstje staan om te zien.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Mag het ook allebei?

“Paar hitjes”
🙄

Ik zou Moby juist verwachten omdat het een zeldzame boeking is en ze de dancelijn toch enigzins door willen zetten lijkt mij. Samen met Pendulum en Weval.. achja we gaan zien. Moby zou voor mij persoonlijk al boven aan mijn lijstje staan om te zien.
Ze kunnen en zullen niet alles hebben.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Mr. Y
Welke groepen verwachten jullie in het "dance" genre?
In mijn voorspellingen heb ik above & beyond, Charlotte de witte, Peggy gou gegokt.
Pendulum en Moby zijn nu ook een optie geworden.
Wie denken jullie?

Skrillex en Carl Cox staan op Primavera Barcelona. 🙏

Beste nieuws van die Open’er drop is toch wel The xx!! Godsamme wat lekker dat die begin juli dus gewoon in de buurt zijn.

Zou wel echt een tegenvaller zijn wanneer we die nu alsnog mislopen… 🤔

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: WardAgain en jules1994
Voor veel mensen is dat toch gewoon de dude van Porcelain? Net zoals Kalkbrenner de dude is van Sky & Sand, kom zeg.
Da's nu wel onderschatting. Het album Play (en 18 in mindere mate) is bij een generatie wel breder gekend. Dat zie je ook aan de streams van andere nummers vs. Porcelain.
  • Natural Blues
  • Why Does My Heart Feel So Bad?
  • Extreme Ways
  • Flower
hebben allemaal boven de 100mil streams. Bij Kalkbrenner is het verschil tussen Sky & Sand en andere nummers dan toch groter.

Users who are viewing this thread