Rock Werchter 2026

Is there actually any indication that Sabrina Carpenter or Chapell Roan will even be coming to Europe this summer?

The Offspring doesn't seem like a name for Werchter at all, more like something for Lokerse Feesten or something.
I’ve been told today that Sabrina Carpenter has U.K. stadiums lined up for next year

Hopelijk in België ook een stadion of ééndagsevenement.

Als je ziet hoeveel mooie combinaties er op Rock Werchter mogelijk zouden zijn met co-headliners ...

• Winning
Waarderingen: PK82
Welke groepen verwachten jullie in het "dance" genre?
In mijn voorspellingen heb ik above & beyond, Charlotte de witte, Peggy gou gegokt.
Pendulum en Moby zijn nu ook een optie geworden.
Wie denken jullie?

Maar als sub is toch te hoog? Vind dat die persoonlijk wat boven hun gewicht boksen op affiches.
Voor mij hoeft dat ook niet als sub.
Hun laatste Graspop passage waren ze dat ook niet dus lijkt me niet dat ze zoiets eisen.

Langs de andere kant verkopen ze wel Paleis 12 uit nadat ze vorige passage Vorst uitverkocht hadden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en festirock
Maar als sub is toch te hoog? Vind dat die persoonlijk wat boven hun gewicht boksen op affiches.
Die waren in 2016 al sub en ondanks de Rode Duivels en de gietende regen stond het goed vol!

Ruim op voorhand ook P12 uitverkocht, een Sportpaleis had hun ook wel gelukt.

The offspring is al 15 jaar vergane glorie die nog steeds teert op die paar hitjes van rond de eeuwwisseling, maar sure...laat ons die maar van harte verwelkomen en hopen dat de meest populaire popzangeres van het moment weggezet wordt op een dagevent.

Mag het ook allebei?

Wat mij betreft is een Offspring zeker welkom voor een uurtje nostalgisch brullen om 18u, maar een Sabrina Carpenter is exact het soort headliner die deze editie zou kunnen gebruiken als het de lijn uitgaat die we denken.

Als de oudere garde namen als Jack White, The xx, War on Drugs, the Offspring, The Cure en Mumford and Sons krijgt...dan kan een Sabrina er ook vanaf me dunkt.

Misschien richt LN wel een indiedagje TWC in à la 2018? toen met The National, Kraftwerk en Editors. Kan in principe ook met dit overaanbod. Sorry om al jullie natte dromen te crushen, maar én TWOD én Lorde én The xx gaat er zo bv. niet in zitten. Vergeet ook niet dat de line up van RW 2018 een van de sterkste, breedst uitgezette affiches van het laatste decennium was. 2026 kan zo maar eens een soort herhaling daarvan worden.

Misschien richt LN wel een indiedagje TWC in à la 2018? toen met The National, Kraftwerk en Editors. Kan in principe ook met dit overaanbod. Sorry om al jullie natte dromen te crushen, maar én TWOD én Lorde én The xx gaat er zo bv. niet in zitten. Vergeet ook niet dat de line up van RW 2018 een van de sterkste, breedst uitgezette affiches van het laatste decennium was. 2026 kan zo maar eens een soort herhaling daarvan worden.
Klopt, we gaan er nog kwijtspelen. Maar qua profiel artiesten is er quasi maar 1 andere plek in België waar ze kunnen spelen. En niet LIL.

Welke groepen verwachten jullie in het "dance" genre?
In mijn voorspellingen heb ik above & beyond, Charlotte de witte, Peggy gou gegokt.
Pendulum en Moby zijn nu ook een optie geworden.
Wie denken jullie?
Flume moest die nog is een terugkeer maken zou hij wel een gepaste zijn binnen het dance genre
Jamie xx maar hij tourt wss niet solo anders was hij nog een goeie geweest
Disclosure zou ook niet mis zijn met hun live show
Als er een dance act moet staan zal het wel Fred Again zijn gezien die man zijn ongeziene populariteit
Bicep live

Users who are viewing this thread