Rock Werchter 2026

Yungblud mag België gerust eens 2 á 3 jaar overslaan. Zijn succes is terecht maar zo krijg je wel Yungblud moeheid.
Oei en hij had bij zijn passage als headliner op RW en onlangs nog in Vorst Nationaal zo luid aangekondigd dat hij Belgie zo supertof vindt omdat ze hem kansen geven (eerste headliner slot op een groot festival) dat hij voortaan ELK JAAR naar Belgie zou komen. Yungblud is Belgie zeker niet moe.

Yungblud mag België gerust eens 2 á 3 jaar overslaan. Zijn succes is terecht maar zo krijg je wel Yungblud moeheid.
Denk dat zijn fans die nooit beu worden

Ik ben het er ook nooit mee eens dat een artiest maar een x aantal jaar ergens niet moet komen. Fans zullen denk ik inderdaad niet snel beu van worden en voor de rest hoef je verder niet te gaan als hij wel in België staat. Een keer niet op een festival kan ik nog wel wat inkomen bij een Yungblud met RW in 2022, 2024 en als noodoplossing in 2025, maar zie niet in waarom hij (of andere artiesten in het algemeen, want dit wordt vaker gezegd, dan denk ik bijvoorbeeld ook aan Rammstein met gewoon zelfs hun losse shows) iets moet overslaan, in die zin is het ook nog gewoon zijn bron van inkomsten.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Joe
Oei en hij had bij zijn passage als headliner op RW en onlangs nog in Vorst Nationaal zo luid aangekondigd dat hij Belgie zo supertof vindt omdat ze hem kansen geven (eerste headliner slot op een groot festival) dat hij voortaan ELK JAAR naar Belgie zou komen. Yungblud is Belgie zeker niet moe.
Dat hij voortaan elk jaar naar België gaat komen, is een mooi verkooppraatje. Heeft dit ook in Amsterdam geroepen en ook in Dusseldorf riep hij dat hij elk jaar hier zou moeten terugkeren.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Koekdoos
Dat hij voortaan elk jaar naar België gaat komen, is een mooi verkooppraatje. Heeft dit ook in Amsterdam geroepen en ook in Dusseldorf riep hij dat hij elk jaar hier zou moeten terugkeren.
Als hij zowel in Vorst, Amsterdam en in Dusseldorf roept dat hij elk jaar naar België gaat komen mogen we dat toch geloven?

Laatst bewerkt:
Als hij zowel in Vorst, Amsterdam en in Dusseldorf roept dat hij elk jaar naar België gaat komen mogen we dat toch geloven?
Haha, scherp ;) Hij riep trouwens dat hij écht Bludfest zou moeten organiseren in Dusseldorf. En Amsterdam. Én dus Brussel. Dat hij elk jaar hier gaat touren lijkt me al sterk, maar dat hij ook overal die Bludfests gaat organiseren is natuurlijk gewoon roepen om het publiek warm te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Ik ben het er ook nooit mee eens dat een artiest maar een x aantal jaar ergens niet moet komen. Fans zullen denk ik inderdaad niet snel beu van worden en voor de rest hoef je verder niet te gaan als hij wel in België staat. Een keer niet op een festival kan ik nog wel wat inkomen bij een Yungblud met RW in 2022, 2024 en als noodoplossing in 2025, maar zie niet in waarom hij (of andere artiesten in het algemeen, want dit wordt vaker gezegd, dan denk ik bijvoorbeeld ook aan Rammstein met gewoon zelfs hun losse shows) iets moet overslaan, in die zin is het ook nog gewoon zijn bron van inkomsten.
Ik heb het dan ook specifiek over Rock Werchter: 2019, 2022, 2024 en 2025. Van de laatste 5 edities er vier keer staan. Dan mag ie van mij even overslaan. Als hij in de tussentijd ergens anders staat, prima.

Wat denken jullie juist grotere of kleine kanshebber? Is wel een hele lange Tour als ze tussendoor nog festivals gaan doen1000051019.jpg

Was voor de headliners afgelopen jaar ook geloof ik. Pakketjes op vrijdag.

Dinsdag is voor mijn gevoel niet echt een trend, kwam misschien nu ook gewoon toevallig zo uit. Na 2x dinsdag kan het deze week waarschijnlijk ook nog alle andere kanten op. Gewoon morgen weer, omdat het goed past, of een leukere interpretatie: om te zorgen dat we scherp blijven?

Vorig jaar waren de eerste aankondigingen in ieder geval juist niet op dinsdag. De 4 headliners kwamen toen op maandag, donderdag (x2) en vrijdag. De eerste 2 pakketjes vervolgens ook op de donderdag.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread