Pinkpop 2026

Enfin, een tijd geleden gokte ik The Cure - Sabrina Carpenter - Foo Fighters en ik zie dat eigenlijk nog wel gebeuren ook. Dat maar doen?
Met deze bovenkant kan ik wellicht de vrouw wel verleiden nog eens af te zakken naar Pinkpop. Benieuwd!

Katy Perry naar Werchter Boutique. Dan verwachten ze toch dat die wel kaartjes gaat verschuiven. Was dit jaar met Imagine Dragons toch uitverkocht. Qua ticketverkoop had dit dus voor PP volgens mij wel niet slecht geweest. Haar muziek / stem buiten beschouwing gelaten maar ik denk dat ze hier op het forum toch wat onderschat wordt.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timevers
Enfin, een tijd geleden gokte ik The Cure - Sabrina Carpenter - Foo Fighters en ik zie dat eigenlijk nog wel gebeuren ook. Dat maar doen?
Kan hier ook niet om kijken nee. Zet ook veel van m'n geld hierop in.

Verwachten we nog ergens nieuws vandaag of wordt het een rustig dagje?

Rustig dagje. Die schieten ergens november uit de winterslaap om als eerste naam The Cure te lossen.
Op dit punt wachten die toch gewoon op een Foo Fighters of Sabrina Carpenter niet? Om dan met alles tegelijk te kunnen komen, inclusief The Cure.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Is in ieder geval wel het sterkste rijtje headliners sinds 2022. Met de geruchten voor Werchter die mij ook niet warm maken kan het dit jaar zomaar weer eens Pinkpop worden
The Cure staat op beide dan, dus dan doel je op Foo Fighters en Sabrina Carpenter die je naar Pinkpop trekken?

The Cure staat op beide dan, dus dan doel je op Foo Fighters en Sabrina Carpenter die je naar Pinkpop trekken?
Foo Fighters een van mijn favorieten, The Cure lijkt voor mij de meest interessante headliner van Werchter te worden. En ja acts als Gorillaz lijkt mij gewoon niet veel aan... Sabrina is platte pot maar in ieder geval niet saai om andere redenen.........

• Haha
Waarderingen: Casper1995 en jeff250381
Foo Fighters een van mijn favorieten, The Cure lijkt voor mij de meest interessante headliner van Werchter te worden. En ja acts als Gorillaz lijkt mij gewoon niet veel aan... Sabrina is platte pot maar in ieder geval niet saai om andere redenen.........
Is in inderdaad een mooie verschijning! Gisteren even geluisterd, mjj kan het niet bekoren maar 76,5 miljoen mensen denken daar anders over.

Het zal toch niet zo zijn dat Werchter een Sabrina Carpenter en Foo Fighters laat lopen en PP ermee aan de haal gaat?

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread