Pinkpop 2026

Die kregen goede recensies vorig jaar.
Nothing but Thieves is een goeie band maar ook al brengen ze een nieuwe plaat uit, dan nog verkopen die niet meer dan 40 à 50.000 tickets. Dat hebben hun vorige optredens op PinkPop bewezen. Misschien als ze een jaar of 5 niet komen EN een goede plaat uitbrengen. Maar 2026 is daar veel te vroeg voor en al zeker niet om te headlinen. Ik kan mis zijn maar NBT zou mij persoonlijk niet kunnen overtuigen om ticket te kopen. Heb ze de voorbij 2 keer ook al gezien op PinkPop dus graag iets anders aub.

Pinkpop zou best nog wel eens een mooie troefkaart in handen kunnen hebben. Ze willen toch niet 'nat gaan'?

TOP, zou dan 3 dagen achter elkaar moeten optreden. Kan maar onwaarschijnlijk.
Hebben ze vaker gedaan dit jaar al is het meer uitzondering dan regel.
Eigenlijk bijna altijd max 2 dagen achter elkaar en dan 1 dag rust.

Pinkpop zou best nog wel eens een mooie troefkaart in handen kunnen hebben. Ze willen toch niet 'nat gaan'?
Dan moeten ze iets bijzonders hebben, waar veel volk op afkomt en wat ook niet op Werchter staat. Het zou voor het eerst zijn en ik zou ook niet weten wat..

ik vrees toch dat ook in 2026 de 3 headliners voor mij geen reden zullen zijn om een weekendkaart te kopen.
want de namen die nog mogelijk zijn, word ik persoonlijk niet heel warm van

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
ik vrees toch dat ook in 2026 de 3 headliners voor mij geen reden zullen zijn om een weekendkaart te kopen.
want de namen die nog mogelijk zijn, word ik persoonlijk niet heel warm van
Eens! Zou voor het eerst sinds 2001 ( corona uitgezonderd) dat ik niet zou gaan.

is het normaal ook niet zo dat ze eerst om de gouden tip vragen voor dat er een naam bekend gemaakt wordt?

Zelf verwacht ik:
Sam Fender - Mumford and sons - Foo Fighters.

Ik zie the cure eerder naar bospop of misschien los concert goffert/ stadspark groningen

Laatst bewerkt:
  • Thinking
  • Geweldig
Waarderingen: Maria en Bassie78
Toch hebben ze nog geen concrete plannen om iets aan te kondigen de komende weken. Stratiegie? Geen idee.

• Leuk
Toch hebben ze nog geen concrete plannen om iets aan te kondigen de komende weken. Stratiegie? Geen idee.
Meestal sleutelen ze wat aan de website, soms komen ze met een insta post. Maat een lijn heb ik daar de laatste jaren niet echt in kunnen ontdekken.

• Leuk
Als je The Cure geboekt hebt zou ik toch overwegen deze nu wel bekend te maken, ipv alle 3 de headliners eruit te gooien. Andere festivals nabij gaan anders misschien toch uit jouw potentiële ruif al pikken.

Ik ga eens een wilde gok doen;

The Cure - Billie Eilish - Foo Fighters.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en jeff250381

Users who are viewing this thread