Rock Werchter 2026

M&S groter dan de Pilots?
Ja. Dat voelde je gewoon al bij hun vorige (reguliere) passage in 2019 aan de drukte voor de Main die avond. En verkopen hier gewoon een Sportpaleis uit op enkele minuten. Zijn ook al langer de grote naam op een festivaldag.

Zoals het er nu naar uitziet zal M&S terecht komen op donderdag of vrijdag. Zijn een perfecte band voor in het weekend, maar voor donderdag/vrijdag lijkt me dat te weinig.
M&S - Florence
??
TOP - Fred Again
The Cure

Van de weelde aan headliners achiet niet echt veel meer over me dunkt. Of juist qua verkoop. Het is maar hoe je het bekijkt. 😬😂

Genoeg headliners, hapbaar voor de grote massa, en zal goed verkopen, maar voor de liefhebbers hier zal het wat karig uitvallen zo te zien.

• Leuk
Waarderingen: Bwoite
M&S - Florence
??
TOP - Fred Again
The Cure

Van de weelde aan headliners achiet niet echt veel meer over me dunkt. Of juist qua verkoop. Het is maar hoe je het bekijkt. 😬😂
Fred Again lijkt me ook te groot om nog na TOP te komen. Wellicht is Gorillaz dan meer passend. Fred Again op donderdag met Lorde ervoor en je hebt een mooie combinatie. Mumford afsluiter op vrijdag en geen idee wat ervoor. Iets dat nog naar boven moet komen? Of een herhaling genre Raye? Florence zou perfect passen, maar die achten we op PKP. The XX kan hier ook voor natuurlijk, hebben ze een set van 21.15 tot 22.30 bij schemer/donker, ook perfect.

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS en mattman
Genoeg headliners, hapbaar voor de grote massa, en zal goed verkopen, maar voor de liefhebbers hier zal het wat karig uitvallen zo te zien.
dan moet de breedte goed zijn, veel in de barn zitten en we zijn content

dan moet de breedte goed zijn, veel in de barn zitten en we zijn content
Goh ja, toch ook al even, paar jaar, geleden dat ik echt nog eens hyperenthousiast was over een headliner… bij mij is het ook altijd in de tenten/Slope te doen. Terwijl je zo’n overweldigende show zoals Tool en Radiohead, met grote anticipatie, nog is wil meemaken.

Fred Again zou me bv wel enthousiast maken.

Als bovengenoemde allemaal uitkomt is dat toch wel een enorme nachtkaars voor mij persoonlijk. M&S is in België schijnbaar een stuk populairder dan bij ons. Enorme huishoudbeurs muziek

• Leuk
Waarderingen: visdave34

Zeker geen tour van U2 gepland volgend jaar maar wel nieuws over U2 binnenkort.
Dat was al bekend toch? Nieuw album ergens volgend jaar en in 2027 weer op tour. Zie ook U2 topic

Users who are viewing this thread