Pinkpop 2026

Zou k3 nog relevant zijn voor het huidige pinkpop publiek; beetje op de mika spot van vorig jaar, of.:D

Zou k3 nog relevant zijn voor het huidige pinkpop publiek; beetje op de mika spot van vorig jaar, of.:D
de backstage area stond afgelopen jaren al klaar

CHYRYE7WoAE5vwr.jpg

Hoe hard de recensenten schrijven hoe kut dat laatste album is of hoe hard wij hier op het forum zeggen hoe passé Katy Perry is, de tickets die ze nog doet verschuiven zeggen iets heel anders. Niet alleen grote zalen verkoopt ze vrij makkelijk uit, het feit dat ze nu ook verschijnt bovenaan de festivals, is een teken aan de wand.
Grote zalen verkoopt ze makkelijk uit? Haar show in Antwerpen deze week is nog steeds niet uitverkocht, en dat zonder show in Nederland. Ter vergelijking: in 2015 en 2018 deed ze allebei de tours 2x Ziggo Dome + 1x Sportpaleis.

Oef. Ff wat opgezocht over onze katy hoe ze anno 2025 zingt. Dit is niet al te best. Klik een willekeurig nr aan. Ze zit er vaker naast dan op de juiste toon.

Wel vette show. Maar je moet t hebben van de nostalgie. Categorie the script
Nou er werd eerder Shakira genoemd (uiteraard met gekheid) maar die zingt ook alles behalve zuiver hoor, en zo zijn er wel meer van dat.

Niet meer mogelijk (tourt niet in t weekend van pinkpop of al ergens anders in nederland):
Iron maiden, Nick Cave, Gorillaz,

Wel mogelijk( iig op tour in europa rond t weekend van PP) :
Linkin park, 21 Pilots, Bmth, The Cure, Volbeat, Katy Perry

Wellicht een optie, gaat wellicht touren in europa:
yungblud, Marilyn Mansson, Mumford & Sons, Florence and the Machine, Lewis Capaldi, Foo fighters, Sabrina Carpenter, Oasis, The XX, Tyler the creator, Lorde, Radiohead, Tame impala, Chapel Roan

nog aanvullingen?

• Leuk
Waarderingen: jamesmurphy
Niet meer mogelijk (tourt niet in t weekend van pinkpop of al ergens anders in nederland):

yungblud, Marilyn Mansson, Mumford & Sons, Florence and the Machine, Lewis Capaldi, Foo fighters, Sabrina Carpenter, Oasis, The XX, Tyler the creator, Lorde, Radiohead, Tame impala, Chapel Roan

nog aanvullingen?
Marilyn, Oasis en Radiohead worden hem sowieso niet voor Pinkpop denk ik

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Jammer dat Snow Patrol in Stadspark Groningen staat. Had ik wel op Pinkpop willen zien.

Hebben we in Nederland niet gewoon te veel plaatsen voor grote concerten.

Arena, Gelredome, Goffertpark, Stadspark Groningen, Spoorpark Tilburg, Bospop Terrein, Malieveld Den Haag, (waar er de laatste tijd weinig zijn perfecte lokatie en goed bereikbaar met OV)

En straks dus met Philips Stadion in Eindhoven waarschijnlijk nog een lokatie

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Grote zalen verkoopt ze makkelijk uit? Haar show in Antwerpen deze week is nog steeds niet uitverkocht, en dat zonder show in Nederland. Ter vergelijking: in 2015 en 2018 deed ze allebei de tours 2x Ziggo Dome + 1x Sportpaleis.
@jimmywe gaf al aan dat het Sportpaleis binnen no time was uitverkocht op misschien wat premium tickets na die nu ook net in de resale zijn.
Vocaal gezien is het inderdaad niet al te best meer maar ze zal wel tickets doen schuiven mede omdat ze dit jaar niet in NL staat.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Vandaag in ieder geval headliner(s) bij Rock for People en NOS Alive....

Today at least headliner(s) at Rock for People and NOS Alive….
And O Son do Camino too (no idea if NOS will be a headliner btw, wasn’t on Monday)

Also Maribou State are announcing LIDO Fest in the UK at 10am and Idays have a teaser for Florence & the Machine up so that could be today too

• Leuk
Waarderingen: PJ
Jammer dat Snow Patrol in Stadspark Groningen staat. Had ik wel op Pinkpop willen zien.

Hebben we in Nederland niet gewoon te veel plaatsen voor grote concerten.

Arena, Gelredome, Goffertpark, Stadspark Groningen, Spoorpark Tilburg, Bospop Terrein, Malieveld Den Haag, (waar er de laatste tijd weinig zijn perfecte lokatie en goed bereikbaar met OV)

En straks dus met Philips Stadion in Eindhoven waarschijnlijk nog een lokatie
Ja, Mojo heeft genoeg keuzes om de acts te verdelen over het land.
Vind het wel jammer dat er op Megaland buiten PP nauwelijks grote concerten zijn, die kun je bijna op een hand tellen de laatste 30 jaar.
Ondanks dat er een vergunning is om deze te kunnen houden lukt het niet om een of meerdere redenen schijnbaar, hier in de Euregio potentieel genoeg toeschouwers aanwezig.

• Leuk
Waarderingen: colette283
@jimmywe gaf al aan dat het Sportpaleis binnen no time was uitverkocht op misschien wat premium tickets na die nu ook net in de resale zijn.
Als ik naar Ticketmaster.be ga zie ik honderden zitplaatsen voor reguliere prijzen nog te koop staan. Ook staanplaatsen zijn nog te koop (maar daar kun je niet zien hoeveel).

Zijn er namen gedropt voor paaspop die we graag op pinkpop zien? Als ze namen gaan deen hoop ik dat pendelum erbij zit!

nog aanvullingen?
Green Day?
Net klaar met hun eigen Saviors tour van twee jaar lang. Dus of die gaan het even rustig aan doen, of ze hebben juist tijd voor festivals.

Zijn er namen gedropt voor paaspop die we graag op pinkpop zien? Als ze namen gaan deen hoop ik dat pendelum erbij zit!
Hoewel ik je hoop deel denk ik dat PP niet voor Pendulum kiest. Over 13 dagen staan ze in Tilburg en ze hebben in 2024 ook al op PP gestaan.

Green Day?
Net klaar met hun eigen Saviors tour van twee jaar lang. Dus of die gaan het even rustig aan doen, of ze hebben juist tijd voor festivals.
Gaan niet komen, tour is klaar. Zullen pas weer komen als er een nieuw album is. Ergens belachelijk dat pinkpop ze niet heeft weten te boeken afgelopen 2 jaar... Gelredome en Ziggo beide uitverkocht en Werchter had ze wel.... naar alle 3 geweest en echt 3 top shows gezien. Waarvan de Gelredome show top 3 beste shows allertijden is voor mij ( na 1500+ shows gezien te hebben ).

Users who are viewing this thread