Wat luister je nu?

This Will Destroy Your Ears - Funland
van het geregeld zeer fijne label A Tant Rêver du Roi (o.a. ook Pamplemousse, Purrs, It It Anita, Basic Partner, W!zard, etc.)
De twee nummers die ik tot nu geluisterd heb zijn inderdaad ijzersterk. Als de hele plaat zo is dan komt ie hoog in de AOTY-lijst.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Ik ben door wat best-of-2025 (tot nu toe) lijsten aan het gaan op de bekende platforms en zo kwam ik gisteren uit bij Ego Death At A Bachelorette Party van Hayley Williams, die in veel lijstjes een behoorlijk prominente plek krijgt. Ik vind het best een aardig album, maar ik verbaas me toch over de hoge positionering ervan. Zeker omdat er zoveel goeds uitgekomen is dit jaar. Is er iemand die me kan vertellen wat ik mis? Waarom wordt dit album zó hoog aangeschreven?

Ik ben door wat best-of-2025 (tot nu toe) lijsten aan het gaan op de bekende platforms en zo kwam ik gisteren uit bij Ego Death At A Bachelorette Party van Hayley Williams, die in veel lijstjes een behoorlijk prominente plek krijgt. Ik vind het best een aardig album, maar ik verbaas me toch over de hoge positionering ervan. Zeker omdat er zoveel goeds uitgekomen is dit jaar. Is er iemand die me kan vertellen wat ik mis? Waarom wordt dit album zó hoog aangeschreven?
Ik had m op basis daarvan ook gedownload, maar 1x geluisterd en toen weer gedelete. Was er niet super van onder de indruk op een paar losse nummers na.

Soms levert de agenda's van kleine concertzalen afstruinen toch pareltjes op. Hier staan de nieuwe singles van The Belair Lip Bombs al een paar weken op repeat. Zo'n bandje die de meest pure vorm van indie rock uitbrengt, lang geleden dat er daarvan nog eentje zó goed heeft geklikt voor mij.
Over twee weken album, daarna o.a. in Charlatan en EKKO, komende zomer op de festivals?

Ja, tja. Waarom is die zo goed? Ik vind hem heerlijk Hayley Williams, maar toch wel anders dan wat ik eerder van haar heb gehoord. Daarnaast is de plaat zelf ook lekker afwisselend, maar wel allemaal in mijn straatje. En ik hou gewoon heel erg van haar stemgeluid. Gaat bij mij ook hoog eindigen.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Okay late reactie maar ja, heerlijk bandje, kende het nummer wel maar de clip nog niet, draagt wel goed bij aan het absurdisme :LOL: met als hoogtepunt de gitaarsolo op de hond haha
The Ocean - 'Jurassic | Cretaceous‘ - Live At Summer Breeze Festival, 2024

Kwam nu weer hier in het topic kijken door deze, heerlijke song natuurlijk maar benieuwd naar deze live opname, thanks!

• Pray
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread