Live is Live 2026

Mag ik daaraan toevoegen dat ze in Nederland daaromtrent toch een veel beter beleid voeren? Al van kilometers ver krijg je instructies om zo naar de juiste parking geloodst te worden.
Ik wens iemand die niet gekend is met Antwerpen veel succes, en vooral nu, om bijvoorbeeld naar een p+r te rijden of naar bijvoorbeeld het Sportpaleis.
Geen idee van waar jij komt, maar dat is hier krak hetzelfde hoor. Als je vanuit Gent komt, wordt vanop de autosnelweg al aangegeven naar welke P+R je kan afrijden, om dan met het openbaar vervoer naar het Sportpaleis te gaan.

Heb erover zitten denken, maar ofwel heb ik nul voeling meer met de jeugd als 26-jarige ofwel wordt haar populariteit hier door sommigen (@Yannick hihi) overschat 😁 Zou wel fijn zijn om eens effectief te kunnen zien hoe populair ze nu is
Als 26-jarige hoor je nog bij de jeugd toch? 😅
(wel volgens deze 44-jarige in ieder geval 😂)

Misschien dat ik me vergis, maar had live is live niet een vrij kleine mainstage, past die productie van maiden daar wel op? Maar neem aan dat veel bands wel wat kunnen schalen afhankelijk van waar ze staan.

Users who are viewing this thread

• dann