Tame Impala

Ik ben het wel met je eens dat ik zelf iets meer vernieuwing had gewild. End Of Summer is echt op mij gegroeid, als dat door was gezet had ik het denk ik heel tof gevonden
Ik ben echt benieuwd of er op het album nog meer nummers gaan staan in de stijl van 'End of Summer'. Vond ik een geslaagd experiment eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik ben echt benieuwd of er op het album nog meer nummers gaan staan in de stijl van 'End of Summer'. Vond ik een geslaagd experiment eigenlijk.
Ja ik ben er een beetje bang voor als ik die laatste twee nummers zo hoor.

Ik ben het wel met je eens dat ik zelf iets meer vernieuwing had gewild. End Of Summer is echt op mij gegroeid, als dat door was gezet had ik het denk ik heel tof gevonden
Parker zijn stem kan gewoon niet zoveel kanten. Het moet denk ik meer vanuit de instrumentatie komen waar de diversiteit in komt te zitten.

Parker zijn stem kan gewoon niet zoveel kanten. Het moet denk ik meer vanuit de instrumentatie komen waar de diversiteit in komt te zitten.
Ja eens, maar ik heb nou niet echt het idee dat het geluid van de Bas/Synth etc. zijn veranderd op bijvoorbeeld Loser

Ik weet nog niet of ik het uiteindelijk georganiseerd krijg maar ik ga in ieder geval tickets voor Berlijn proberen te scoren.

Ik geloof niet dat ik al las wanneer de artist pre-sale hiervoor start. Iemand een idee?

De Eventim presale voor de duitse leg is in ieder geval donderdag 10u.

Maar was je dan niet al afgehaakt na Lonerism?
Ik denk dat ik er eigenlijk gewoon nog nooit echt in ben gekomen en het telkens weer hoop (omdat het verder wel een vette artiest is) en dan dus weer teleurgesteld word.

Ik denk dat ik er eigenlijk gewoon nog nooit echt in ben gekomen en het telkens weer hoop (omdat het verder wel een vette artiest is) en dan dus weer teleurgesteld word.

Herkenbaar en niks mis mee om een artiest (of genre) op een gegeven moment op te geven. Soms klikt het gewoon echt niet.

Wel nu wegblijven uit dit topic dan. 😉

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Novis95 en wenteldave
Ik ben eerst echt fan geworden van Currents. In latere jaren meer psychrock gaan waarderen, waardoor ik ook verzot werd op Lonerism en Innerspeaker. Slow Rush vond ik wel oké, maar niet meer dan dat. Voor nu eigenlijk nog geen flauw idee welke kant het nieuwe album écht op gaat.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
€ 84 voor een staanplaats. Voor basically een one man show (toegegeven, wel vaak met een vette productie). Anyway, ik kan dit nog steeds echt niet schappelijk vinden. Ben ik de enige?

Edit: speelt ook mee dat ik hem al vaker heb gezien. Voorheen ging ik gewoon overal heen dat ik goed vond, maar deze prijzen dwingen me echt om selectiever te zijn. En dan vind ik dit denk ik toch te veel geld en bespaar ik dat liever voor acts die hoger op mijn lijstje staan.

Users who are viewing this thread