Graspop Metal Meeting 2026

Rise against niet als headliner, opent wel mogelijkheden.
Bekijk bijlage 16173
Stond imminence al op alcatraz? Want lijken de juni festivals te doen. Ene kant jammer als ze op herhaling staan, maar afgelopen keer gemist vanwege Bullet for my valentine dus zou dr geen nee tegen zeggen. Ook bury tomorrow mag doorkomen, Offspring, papa roach, malevolence en distant mogen ook wel doorkomen (en hele waarschijnlijk ook volgens mij)

• Leuk
Waarderingen: Lars. en PreFXDesigns
Graag! Voor mij wel de leukste naam van het Jera affiche. Werd de vorige jaren warmer van de eerste namen daar.
Maar ook lager op de line-up dan je zou verwachten. Voor GMM dit jaar werd er nog gespeculeerd dat Rise Against misschien een ontbrekende HL was, voordat de line-up bekend werd. Als ze op Jera geen HL zijn, dan zeker niet op GMM. Zou m.i. ook veel te hoog zijn, vind het meer een band voor einde middag / begin avond, afhankelijk van de dag line-up. Maar wel goede kans dat RA op de Stenehei zal verschijnen.

Denk dat we Bury Tomorrow ook alvast met potlood in kunnen tekenen. Ook Offspring zou zomaar kunnen, al kunnen die ook Werchter gaan doen. Staan in het GMM weekend op Southside / Hurricane (19-21 juni), dan laat ook nog ruimte voor Graspop.

Ik zie in één van de andere topics een poster voorbij komen met daarop Touché Amoré begin Juni in Europa. Wat mij betreft mogen die ook zeker doorkomen naar Dessel. Ik kan alleen heel moeilijk inschatten of dat ook effectief een Graspop groep is.

• Leuk
Waarderingen: vmrsmn
Ik zie in één van de andere topics een poster voorbij komen met daarop Touché Amoré begin Juni in Europa. Wat mij betreft mogen die ook zeker doorkomen naar Dessel. Ik kan alleen heel moeilijk inschatten of dat ook effectief een Graspop groep is.
stonden er in 2017 dus is volgens mij wel een graspop naam.

• Geweldig
Waarderingen: Wanorix
Ze hebben al op de Jupiler Stage gestaan in 2017 , dus ja :)

• Geweldig
Waarderingen: Wanorix
Totaal geen idee ook. Wij hadden zitplaatsen redelijk dicht tegen het podium, maar als je naar achter wandelde om naar de bar / wc te gaan viel het wel op dat er redelijk veel lege vlakken waren. Zeker niet zo erg als bij limp bizkit, dat was echt extreem, maar er waren toch meer lege plekken dan ik had verwacht.
Was ook aanwezig....had toch graag wat meer zitplaatsen gevuld gezien....zat in de midden bij de oranjeplaatsen...Ruwe schatting tussen 8000 en 10000 mensen Volgende keer beter in de Lotto Arena....Volbeat was gewoon goed maar toch mijn twijfels bij de nieuwe gitarist...zekers bij het solowerk....Voorprogramma Bush was een grote teleurstelling...meer van verwacht...

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Volbeat was geweldig, wel zonde van de lege vakken. Niet teveel foefjes maar gewoon muziekspelen, dat mag ook al eens. Poulsen zen t-shirt en bij passend intermezzo vond ik persoonlijk geweldig. Duh-Duh-Duh-Duh Max ....

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Volbeat was geweldig, wel zonde van de lege vakken. Niet teveel foefjes maar gewoon muziekspelen, dat mag ook al eens. Poulsen zen t-shirt en bij passend intermezzo vond ik persoonlijk geweldig. Duh-Duh-Duh-Duh Max ....
Deed ie het in België ook 3x ?

Was ook aanwezig....had toch graag wat meer zitplaatsen gevuld gezien....zat in de midden bij de oranjeplaatsen...Ruwe schatting tussen 8000 en 10000 mensen Volgende keer beter in de Lotto Arena....Volbeat was gewoon goed maar toch mijn twijfels bij de nieuwe gitarist...zekers bij het solowerk....Voorprogramma Bush was een grote teleurstelling...meer van verwacht...
Lotto Arena zeg ik ja, enkel en alleen omdat daar het geluid toch ook iets beter is naar mijn gevoel.

• Leuk
Waarderingen: wess
I saw a poster in one of the other threads showing Touché Amoré in Europe in early June. As far as I'm concerned, they should definitely come to Dessel. It's just very difficult for me to tell if that's actually a Graspop band.
where ? i didnt see them yet

Users who are viewing this thread