Pinkpop 2026

Klinkt als Green Day, of ligt dat aan mij? Vind hem verder echt een vervelende stage presence hebben...
Lijkt meneen zalige gast. Ook in interviews komt hij heel goed over. Geen dikke nek niks en staat op het podium met enorm veel goesting. I like it! Zouden meer artiesten met wat meer energie zoals Yungblud op het podium mogen staan. Wordt een grote meneer!

Lijkt meneen zalige gast. Ook in interviews komt hij heel goed over. Geen dikke nek niks en staat op het podium met enorm veel goesting. I like it! Zouden meer artiesten met wat meer energie zoals Yungblud op het podium mogen staan. Wordt een grote meneer!

Als je fan van de muziek bent, dan zal het heerlijk zijn inderdaad. Ik vind hem vooral irritant aanwezig...

Ben het op zich met je eens, tot aan de laatste zin. Ik vond het dus (nog) niet headliner-waardig, maar wellicht in de toekomst met nog een goed album op zak wel.

Ik begin me na een paar nummers overigens ook altijd een beetje te irriteren aan zijn stem/manier van zingen, maar dat is persoonlijke smaak i guess.
Het zou inderdaad best nog een paar jaar duren voor dat hij headliner wordt. Afsluiter Noord lijkt me prima. Maar als de 'oude' garde niet beschikbaar is of een stadiumtoer doen en er wordt geroepen dat er nieuwe headliners moet komen. Ja dan breng ik Yungblud naar boven. Maar als Yungblud Noord kan afsluiten en daarna de Foo Fighters dan heb je nieuw en oud en verkoop je direct uit (dromen mag hè) 😀.

Het zou inderdaad best nog een paar jaar duren voor dat hij headliner wordt. Afsluiter Noord lijkt me prima. Maar als de 'oude' garde niet beschikbaar is of een stadiumtoer doen en er wordt geroepen dat er nieuwe headliners moet komen. Ja dan breng ik Yungblud naar boven. Maar als Yungblud Noord kan afsluiten en daarna de Foo Fighters dan heb je nieuw en oud en verkoop je direct uit (dromen mag hè) 😀.
Yungblud is in de verste verte geen headliner voor Pinkpop.

Yungblud is in de verste verte geen headliner voor Pinkpop.
Liefst afsluiter Noord maar zoals eerder gezegd wordt er dikwijls geroepen op jongere headliners. Wel ik ken geen betere jonge headliner dan Yungblud. Heeft ook meer dan 10 miljoen luisteraars volgens Spotify. En om maar een vergelijking te maken... Sam Fender heeft er 7 miljoen en zou normaal zaterdag op Werchter headlinen. En Yungblud heeft bewezen op Werchter dat hij het kan dus ja die kan zeker Pinkpop headlinen met een goed dagprogramma. Liever nog een paar jaar wachten natuurlijk maar ik zie het zeker gebeuren op redelijk korte termijn.

• Leuk
Waarderingen: colette283
Liefst afsluiter Noord maar zoals eerder gezegd wordt er dikwijls geroepen op jongere headliners. Wel ik ken geen betere jonge headliner dan Yungblud. Heeft ook meer dan 10 miljoen luisteraars volgens Spotify. En om maar een vergelijking te maken... Sam Fender heeft er 7 miljoen en zou normaal zaterdag op Werchter headlinen. En Yungblud heeft bewezen op Werchter dat hij het kan dus ja die kan zeker Pinkpop headlinen met een goed dagprogramma. Liever nog een paar jaar wachten natuurlijk maar ik zie het zeker gebeuren op redelijk korte termijn.
Maar Sam Fender heeft muzikaal toch wat meer te bieden dan Yungblud imo. Zou als een hele magere headliner voelen.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Maria
Slam Dunk heeft Good Charlotte als EU exclusive. Jammer, had wel mogen doorkomen. Wel ook President, die ook RFP en NovaRock doen. Dan daar maar mijn hoop op vestigen. 😅

Tom Odell heeft 32 miljoen luisteraars en speelde een set van 45 minuten ergens halverwege de dag. Staar je niet blind op wat cijfertjes.

Tom Odell heeft 32 miljoen luisteraars en speelde een set van 45 minuten ergens halverwege de dag. Staar je niet blind op wat cijfertjes.
Kan ik je wel in volgen. Tate McRae zie ik net heeft meer dan 50 miljoen luisteraars maar dat is echt mijn ding niet. En The Last Dinner Party heeft er dan maar een goei 3 miljoen terwijl uk dit op PP wel goed vond. Aantal luisteraars wil inderdaad niet veel zeggen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Users who are viewing this thread