Zou Parkway Drive touren volgend jaar tijdens de juni festivals? Of gaan die Europa een jaar over slagen om aan nieuw album te werken? Download is alvast een mooi festival, tijdens Novarock. Hellfest, Graspop, Copenhell, ... . Genoeg plekken voor hun. Dat Rock Am Ring er niet bij is, is misschien omdat de tour pas start een week later? Of effectief toch werken aan een nieuw album, zeker na zoveel getourd te hebben en nu de 20ste verjaardagstour?
Gojira blijft angstvallig stil. PWD wil ik graag , ook voor mezelf. Gojira mag ook maar gewoon dat ik even kan op adem komen
Ghost en Sleep Token ook niks voorlopig. Maar komt misschien nog. Ik zie ze althans liever niet op de affiche. Nuja, tenzij het ook is om op adem te komen even.
Ik zie precies mensen vragen om Sabaton, Ghost en Iron Maiden op een dag. Not gonna happen eh mannekes. Iron Maiden zou 21 tot 23 h nemen. Perfect voor daarna na nog Sabaton OF Ghost, maar niet beide eh. Tegen 00 h 30 willen de omwonenden ook gaan slapen eh. En ook Sabaton en Ghost op een dag zie ik niet gebeuren wegens de producties die zeker bij Ghost veel beter tot hun recht komen in het donker. Sabaton is dan weer de band die geen slot voor 22 h nog aanvaard denk ik
Iemand vraagt of er al exclusieve shows zijn aangekondigd. Limp Bizkit heeft een exclusieve show in Spanje. En House of Protection een exclusieve festival show in Spanje. Naast Limp Bizkit zijn nog wat bands aangekondigd voor Resurrection met een exclusieve show in Spanje in 2026. Al stel ik mij altijd vragen bij die exclusiviteit. Want al die andere bands wil dus zeggen dat die volgend jaar nog minstens een Spaanse show hebben? Klopt dat altijd. Een exclusieve Spaanse show vind ik wel speciaal om te vermelden, maar een exclusieve Spaanse festivalshow ... Sorry House Of Protection but I am not impressed. Graspop zou natuurlijk nogal onnozel doen door iets exclusief voor Belgiƫ aan te kondigen ... Bijna alles wat in Belgiƫ speelt is exclusief want Belgiƫ is zo klein

. Slayer destijds exclusieve Benelux show (en dan nog farewell show, hoewel die farewell intussen tussen aanhalingstekens kan) klonk wel als een "wauwboeking". Benelux in zijn totaliteit namelijk is groter dan pakweg Denemarken of Zwitserland. Zo is er ook een festival, Pitfest, in het Noorden van Nederland. Die zijn kampioen in exclusiviteit te verzinnen ... Hadden zelfs "exclusieve Oost-Nederlandse" show verzonnen. Ocharme amper 1000 vierkante meter. Zelfs Amsterdam is groter denk ik

Edit: het was
@Metalhead Liam die vroeg achter exclusief aankondigen