Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen klassieker nee. (Zeker niet in dat rijtje) maar wel een unieke boeking. En beter dan 2 X maiden met dezelfde show. Zou zelf niet weten welke andere band ze zouden boeken die uniek zou zijn dit jaar (ala Nine inch nails, Tool, Machine Head exclusief). In dat rijtje zou MCR wel kunnen imo.
Geen klassieker nee. (Zeker niet in dat rijtje) maar wel een unieke boeking. En beter dan 2 X maiden met dezelfde show. Zou zelf niet weten welke andere band ze zouden boeken die uniek zou zijn dit jaar (ala Nine inch nails, Tool, Machine Head exclusief). In dat rijtje zou MCR wel kunnen imo.
Snap zelf de hype niet. Hoe is MCR hierbij Europa een Headliner geworden dan? En wanneer? Volgens mij zijn die niet echt relevant hier. Maar zie mijn vorige comments. Worden ze headliner, dan vind ik wel een ander podium.
Maar MCR als headliner?.........
Dat denk ik dus ook. Zeker met de show die ze nu in Amerika hebben. Al zal t stukje met de borden wel lastig worden. Zie ze wel 1x HL zijn omdat t lange tijd geleden is dat ze in EU stonden. Weet zelf nie hoe populair ze hier zijn, maar denk wel HL als ze komen (north of south)
Het blijft ook ondertussen bijna einde september weer heel stil in het Breaking Benjamin kamp al zou een nieuw bezoek leuker om vieren zijn dan ne jubilee van 10j afwezigheid..
MCR is volgens mij wel zo'n band die erom bekend staat dat ze hoge eisen hebben
Als die een headline positie eisen kunnen ze niet op RW komen dus eigenlijk alleen op Graspop lijkt me
Aangezien Graspop niet zo afhankelijk is van hun headliners als andere festivals (ze hebben er 8 en zitten altijd grote en kleine headliners tussen) kunnen ze wel gemakkelijk MCR wegzetten.
Dat denk ik dus ook. Zeker met de show die ze nu in Amerika hebben. Al zal t stukje met de borden wel lastig worden. Zie ze wel 1x HL zijn omdat t lange tijd geleden is dat ze in EU stonden. Weet zelf nie hoe populair ze hier zijn, maar denk wel HL als ze komen (north of south)
Met die insteek over exclusiviteit en lang geleden en een grote naam, zou je verwachten dat Pantera (waarvan de populariteit in de lage landen een veel grotere zekerheid is) dan ook headliner was geweest.
Voor mij persoonlijk wijkt MCR teveel af van metal. Als Green Day, Muse en Foo Fighters om die reden niet kunnen ... . Ik denk dat Graspop die Max op de The Offspring plek willen zetten
Voor mij persoonlijk wijkt MCR teveel af van metal. Als Green Day, Muse en Foo Fighters om die reden niet kunnen ... . Ik denk dat Graspop die Max op de The Offspring plek willen zetten
Muse zou volgens mij wel werken. En Foo fighters verkoopt gewoon te goed, die gaan altijd op Werchter staan. Green day is wel zo een twijfelgeval. Past een stuk minder op Graspop dan de andere
Het blijft ook ondertussen bijna einde september weer heel stil in het Breaking Benjamin kamp al zou een nieuw bezoek leuker om vieren zijn dan ne jubilee van 10j afwezigheid..
Ik hoop het zo hard, en eigenlijk liever een concert tournee om nog net iets meer songs te kunnen horen al zou op Graspop ook gewoon top zijn
Hun co headliner tour met Three Days Grace in the US is voor mij combo
Ik hoop het zo hard, en eigenlijk liever een concert tournee om nog net iets meer songs te kunnen horen al zou op Graspop ook gewoon top zijn
Hun co headliner tour met Three Days Grace in the US is voor mij combo
Met die insteek over exclusiviteit en lang geleden en een grote naam, zou je verwachten dat Pantera (waarvan de populariteit in de lage landen een veel grotere zekerheid is) dan ook headliner was geweest.
Denk dat dat gewoon een kwestie was van beschikbaarheid. Als Pantera bijvoorbeeld beschikbaar waren op de donderdag hadden die daar waarschijnlijk gewoon als headliner gestaan, nu kwam het toevallig zo uit dat ze op de ene dag 1 headliner hebben en op de andere dag 3.
Denk dat dat gewoon een kwestie was van beschikbaarheid. Als Pantera bijvoorbeeld beschikbaar waren op de donderdag hadden die daar waarschijnlijk gewoon als headliner gestaan, nu kwam het toevallig zo uit dat ze op de ene dag 1 headliner hebben en op de andere dag 3.
Waren toen wel meerdere festivals die hen als niet-headliner geboekt hadden. Maar zoiets als exclusiviteit betekent ook veel minder wanneer jouw "reunie" voor 50% uit ingehuurde sessiemuzikanten bestaat, en het meest iconische lid al 20 jaar dood is.
Denk dat die aankondigingen gewoon los van elkaar staan. Twisted Sister lijkt me geen RaR band overigens. In Spanje staan ze al op Barcelona Rock Fest dus Resurrection zullen ze ook niet aan doen lijkt me. Voor Volbeat lijkt het me logischer om nog een maandje te wachten met een eventuele aankondiging, aangezien die deze week net begonnen zijn aan hun grote zaaltour. Iron Maiden lijkt me wel een realistische kanshebber voor beide festivals. passen beiden ook perfect in hun huidige tourschema.