Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat dat acts zijn die prima op Pinkpop kunnen? Goldband misschien ietsie minder Maar die andere twee gaan er de komende jaren echt wel een keer komen hoor.
Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat dat acts zijn die prima op Pinkpop kunnen? Goldband misschien ietsie minder Maar die andere twee gaan er de komende jaren echt wel een keer komen hoor.
Maar het ding is juist dat Lowlands deze namen boekt op het moment dat het nog wel kan, vet is en Pinkpop te bang is om ze te boeken. Billie headlinede in 2023, waarschijnlijk het laatste moment dat ze nog op een festival als Lowlands kon staan omdat ze het anders ontgroeid, Chappell boeken ze nu ze bizar hard aan het groeien is, maar ze ook nog een nieuwe act is.
Stromae boeken ze met een mega ambitieuze show die alle verwachtingen waar maakte.
Pinkpop boekt deze namen waarschijnlijk in de toekomst wel ja, maar grote kans dat het dan niet meer nieuw aanvoelt en het 'momentum' allang voorbij is.
Overigens zei ik expres de helft omdat zowel Chapell als Billie nog niet op Pinkpop hebben gestaan en Goldband en Stromae (in een relatief ver verleden) wel al op Pinkpop hebben gestaan.
Kortom: Hartstikke leuk dat je niets met pop hebt, maar van 3 van de 4 namen durf ik te zeggen dat het gewoon hartstikke goede boekingen zijn geweest en van 1 van de 4 dat het op zich een leuke boeking had geweest, maar de act het zelf net niet helemaal waar heeft gemaakt (goldband)
Tja geen idee of het leuke boekingen waren. Das persoonlijk hé. De mening van dit forum strookt in mijn ogen vaak niet geheel met de mening die ik in mijn bubbel / kring dan weer hoor.
Maar goed sinds LL wat meer commerciëler / poppie is gegaan is het wel weer telkens uitverkocht tot aan een flinke FOMO aan toe. Dus ze doen het goed hé. Uiteindelijk bepalen de centen voor Livenation.
BTW stond stromae net in 2014 gewoon op beide festivals?
En niks met pop? Billie Ellish vond ik oprecht een leuke show! Pink op RW was ook geweldig. Sugababes ook dikke prima dus zo zwart wit is het niet allemaal hé.
Maar goed sinds LL wat meer commerciëler / poppie is gegaan is het wel weer telkens uitverkocht tot aan een flinke FOMO aan toe. Dus ze doen het goed hé. Uiteindelijk bepalen de centen voor Livenation.
Haha ja ik denk alleen dat het niet zo makkelijk is dat Lowlands meer pop is gaan boeken en dat dat dan goed werkt, naar mijn idee is de hele muziekbranche meer richting pop (en overigens ook elektronisch) geschoven de laatste jaren, hier valt Pinkpop overigens ook onder want 10/20 jaar geleden zag het er daar nog heel anders uit qua namen. Maar gelukkig zijn dat allemaal cycli. Paar jaar geleden struikelde je ook over de hiphop/rap acts op Lowlands, dat lijkt inmiddels ook weer voorbij.
Als het verschil tussen Lowlands en Pinkpop alleen op headliners wil beslechten, dan had je in 2012 (Foo Fighters) en 2016 (Muse) dezelfde discussie kunnen voeren.
Haha ja ik denk alleen dat het niet zo makkelijk is dat Lowlands meer pop is gaan boeken en dat dat dan goed werkt, naar mijn idee is de hele muziekbranche meer richting pop (en overigens ook elektronisch) geschoven de laatste jaren, hier valt Pinkpop overigens ook onder want 10/20 jaar geleden zag het er daar nog heel anders uit qua namen. Maar gelukkig zijn dat allemaal cycli. Paar jaar geleden struikelde je ook over de hiphop/rap acts op Lowlands, dat lijkt inmiddels ook weer voorbij.
Nee overdadig is wat het niet. Maar was meer beeldspraak. Voor m'n gevoel zijn er nu meer bandjes, rond 2018 meer hiphop, je ziet gewoon de aantallen wat fluctueren
Tja. Als er zo nodig een Nederlandse act moet headlinen (wat ik sws al een teloorgang vind) dan denk ik niet dat ik iets (voor mij) leukers kan bedenken dan S10 en Froukje.
Kan wel leukere Nederlandse acts bedenken maar die zijn bij lange na niet headliner material.
Tja. Als er zo nodig een Nederlandse act moet headlinen (wat ik sws al een teloorgang vind) dan denk ik niet dat ik iets (voor mij) leukers kan bedenken dan S10 en Froukje.
Kan wel leukere Nederlandse acts bedenken maar die zijn bij lange na niet headliner material.
Ik vind S10 en Froukje eigenlijk wel gewoon heel leuk, en mogen van mij best in de Alpha staan. Met wat zwaargewichten op de andere dagen kan je dat best verkopen hoor.
Met meer rock blablabla moet je lekker naar Jera gaan.
Ik vind S10 en Froukje eigenlijk wel gewoon heel leuk, en mogen van mij best in de Alpha staan. Met wat zwaargewichten op de andere dagen kan je dat best verkopen hoor.
Toen de eerste geruchten binnendruppelden dacht ik inderdaad nog dat dit misschien nog wel op lowlands zou kunnen, maar dat idee kunnen we na de heisa van de kaartverkoop van deze week wel op onze buik schrijven. Had echt niet gedacht dat die nu nog zo gigantisch populair zijn.