Rock Werchter 2026

Kan evengoed een dagje classic worden met die twee als heads, maar ik duim voor beide op de 4daagse!

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Kan evengoed een dagje classic worden met die twee als heads, maar ik duim voor beide op de 4daagse!
Ik was net hetzelfde aan het denken, een Classic of stevige Boutique dagje voor de millennial dads.

Aangevuld met Fleddy Melculy (nieuwe plaat), Janez Detd (30 jaar), de comeback van Customs doortrekken en misschien moet A Brand dan ook maar eens uit pauze komen.

Little Simz ken ik niet, maar zou TOP - Gorillaz wel een leuke combi vinden.

Zat zelfs trouwens te denken aan Tame Impala - Gorillaz, ook wel een goeie match en kunnen ze gelijk New Gold samen spelen :cool:
Zou leuk zijn, Little Simz heeft nog meegezongen op tracks van Gorillaz en heeft ook eens meegetourd als voorprogramma van Gorillaz. Nu is Little Simz in de UK wel een echt grote naam geworden, dit jaar was ze nog headliner op Couleur Café. Live altijd boeiend.

No festivals or festivals on hold?

Mon 29th Jun | Sweden, Stockholm | Strawberry Arena

Thu 2nd Jul | France, Paris | Stade De France

Mon 6th Jul | Italy, Milan | Ippodromo Snai La Maura

Wed 8th Jul | Germany, Berlin | Olympiastadion

Fri 10th Jul | Germany, Dusseldorf | Open Air Park Düsseldorf

Mon 13th Jul | UK, London | Tottenham Hotspur Stadium

Sat 18th Jul | Poland, Warsaw | PGE Narodowy

De tour valt wel perfect om het 4 daagse festival weekend zelf heen, ik weet niet of de classic weleens direct het weekend daarvoor of daarna plaatsvindt maar veel meer ruimte zal er niet zijn om SOAD los te plaatsen, aangezien ze al aangegeven hebben maar een hele korte tour te gaan doen.

Edit: okay terwijl ik dit schreef blijkt uit bovenstaande post al dat inderdaad alleen zaterdag 27 juni of zaterdag 11 juli mogelijk zouden zijn voor een classic dag dan. En in dat eerste weekend lijken ze sowieso concurrentie te hebben van Copenhell, die voor SOAD verplaatst lijken te zijn.

Festivals houden sowieso hun eigen aankondigingen schema aan, dus die had ik er vandaag nog niet bij verwacht. Maar er zijn wel een paar mooie gaatjes voor vrij gelaten zo te zien.

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
Festivals houden sowieso hun eigen aankondigingen schema aan, dus die had ik er vandaag nog niet bij verwacht. Maar er zijn wel een paar mooie gaatjes voor vrij gelaten zo te zien.
Nee man. Als dit de tour is kunnen we RW op onze buik schrijven hoor. Idays zit hier trouwens bij dan.

Het is echt wel een mooi gat... Perfecter kan bijna niet. Mocht het dagfestival zijn (genre tw classic) zou de aankondiging nu gebeurd zijn. Het is de vierdaagse of niet.

• Leuk
Waarderingen: robbebeer en Joslittel

Ik hou hoop op RW, maar ga sowieso ook nog voor Dusseldorf of London (dan in combinatie met MCR @ Wembley).

Idays is natuurlijk meer een concertreeks dan een festival. Ik snap niet waarom je denkt dat we RW op onze buik kunnen schrijven met deze data? Past toch perfect er nog tussen?
Ik dacht even dat RW een week later viel haha. Dus er is nog hoop ja. Ik duim met jullie mee.

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Donderdag: Tash Sultana-TOP - Gorillaz
Barnhead: M83
Vrijdag; Little-Sims-Lorde- Chappel Roan
Barnhead: Electric Callboy
Zaterdag: Turnstille-QOTSA-SOAD
Barnhead: Olivia Dean ( of is ze al te groot daarvoor?)
Zondag: Fleddy Melculy-KOL- The Cure
Barnhead: Doe eens gek: Barn Reinier Zonneveld

Zoiets dan?

Zoiets dan?
Gelezen en goedgekeurd

Zoiets dan?
waar kan ik tekenen?

Users who are viewing this thread